MSc in
FINANCE & ACCOUNTING

Ένα ΕΤΗΣΙΟ (12 μήνες) μεταπτυχιακό εντατικό πρόγραμμα στα Χρηματοοικονομικά και τη Λογιστική. Τα μαθήματα και η αξιολόγηση (εξετάσεις και εργασίες) γίνονται στην Ελληνική γλώσσα, ενώ το πτυχίο απονέμεται από το UNIVERSITY OF WINCHESTER, U.K.

Με το πρόγραμμα αυτό οι φοιτητές εμβαθύνουν στο γνωστικό πεδίο της Χρηματοοικονομικής Διοίκησης και της Λογιστικής των Επιχειρήσεων, ώστε να μπορέσουν να εξειδικευτούν σε τομείς και αντίστοιχες θέσεις εργασίας και να διευρύνουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους, παράλληλα και επιπλέον των γνώσεων που αποκτούν με το πρώτο τους πτυχίο.

Το πρόγραμμα απευθύνεται αφενός μεν σε νέους πτυχιούχους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και αφετέρου σε ήδη επαγγελματίες του χώρου των Χρηματοοικονομικών και της Λογιστικής, οι οποίοι επιθυμούν, πέρα από τις νέες γνώσεις, την απόκτηση ενός μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών.

Η διδασκαλία γίνεται από τον Οκτώβριο έως το Μάιο του επόμενου έτους.

Το καλοκαίρι γράφονται οι διπλωματικές εργασίες.

Tο μάθημα αποσκοπεί στον προσδιορισμό της αξίας των πληροφοριακών συστημάτων στην στρατηγική των επιχειρήσεων, στην σημασία της οργάνωσης των τμημάτων ΙΤ, ως ΙΤ Service Providers και στην αξιολόγηση των σύγχρονων ολοκληρωμένων πληροφοριακών συστημάτων.

Το μάθημα φιλοδοξεί να δώσει έμφαση στη σημασία του Ανθρώπινου Δυναμικού ως βασική παράμετρο δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Μέσα σ' αυτό το πλαίσιο αναλύονται οι σύγχρονες οπτικές, στρατηγικές και πολιτικές που θα οδηγήσουν στην επίτευξη του, σε ένα απαιτητικό επιχειρησιακό περιβάλλον.

To μάθημα δίνει έμφαση στη λογιστική πληροφόρηση, στην ανάλυση των Οικονομικών Καταστάσεων, στη μελέτη θεμάτων κοστολόγησης, τιμολόγησης, μόχλευσης, επενδυτικής στρατηγικής, αποδοτικότητας των επιχειρήσεων, ελέγχου και πολιτικής πιστώσεων.

Το μάθημα παρουσιάζει τις βασικές θεωρητικές αρχές, τα κριτήρια και τις ποσοτικές/ποιοτικές μεθόδους για την υποστήριξη της σύγχρονης διαδικασίας λήψης αποφάσεων σε ζητήματα που σχετίζονται με λειτουργίες της παραγωγής προϊόντων και παροχής υπηρεσιών, ώστε η διαδικασία αυτή να συμβάλλει στην αύξηση της αποδοτικότητας ή/και της αποτελεσματικότητας της επιχείρησης.

Το συγκεκριμένο course εστιάζεται στην παρουσίαση του όλου θεωρητικού πλαισίου του MARKETING MANAGEMENT, καθώς και στα θεωρητικά μοντέλα και στα εργαλεία υλοποίησης του.

Στους φοιτητές δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στον τρόπο με τον οποίο θα μπορέσουν να υλοποιήσουν και να εφαρμόσουν τα δεδομένα, μέσα από την εκπόνηση ενός brief MARKETING PLAN, που να ασχολείται με τις παραμέτρους Marketing του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος μιας επιχείρησης ή οργανισμού.

To μάθημα δίνει έμφαση στην ανάλυση των βασικών μακροοικονομικών μεταβλητών (ανεργία, πληθωρισμός, επιτόκια, ΑΕΠ, ισοζύγιο, νομισματική και δημοσιονομική πολιτική) και στον τρόπο που η μεταβολή αυτών επηρεάζει την επενδυτική στρατηγική και την αναπτυξιακή δυναμική μιας χώρας.

Το μάθημα ολοκληρώνει τα μαθήματα του 1ου έτους του προγράμματος ΜΒΑ, δίνοντας έμφαση στις μεταβλητές του περιβάλλοντος, την ανάπτυξη εναλλακτικών στρατηγικών, την αξιολόγηση του και τη λήψη αποφάσεων από τις επιχειρήσεις, σε στρατηγικό επίπεδο.

Το μάθημα διερευνά τη στρατηγική ως ένα πεδίο αμφισβητήσεων και τονίζει την ανάγκη κατανόησης πολιτιστικών, κοινωνικών και ηθικών ζητημάτων καθώς και οικονομικών παραγόντων που ενισχύουν την ανάπτυξη στρατηγικής σε οργανισμούς. Εκπαιδεύει τους σπουδαστές στο να αναπτύξουν την ικανότητα να εμπλέκονται και να ασχολούνται πληρέστερα με τη συζήτηση περί της στρατηγικής των δικών τους και άλλων οργανισμών. Το μάθημα προσφέρει κριτική μελέτη των εργαλείων, μοντέλων και εννοιών για την εφαρμογή στρατηγικών και πολιτικών αειφορίας σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Επανεξετάζει τρέχουσες και διαμορφούμενες ιδέες και έννοιες στο πλαίσιο των παραγόντων που οδηγούν σε επιχειρησιακές αλλαγές οι οποίες απαιτούνται ως απάντηση στις επιτακτικές προκλήσεις που αφορούν τη διατηρησιμότητα και τις ευθύνες. Το μάθημα ερευνά πρακτικές, καινοτομίες και διαμορφούμενες ιδέες για την ενσωμάτωση της διάστασης της αειφορίας στην επιχειρησιακή πολιτική και δίνει έμφαση στην ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων μέσω των θεωριών περί της Διαχείρισης της Γνώσης και του Οργανισμού Μάθησης.

Το συγκεκριμένο μάθημα εστιάζει στην ανάπτυξη ατομικών ηγετικών δεξιοτήτων τονίζοντας ιδιαίτερα τη μεγιστοποίηση της δημιουργικότητας σε επίπεδο ατόμου, ομάδας και οργανισμού. Εξετάζονται διάφορες σύγχρονες θεωρίες περί ηγεσίας, μεταξύ των οποίων η περί μετασχηματιστικής ηγεσίας, που παρουσιάζεται με παραδείγματα και ολοκληρώνεται με πρακτικές ασκήσεις . Πέρα από τις θεωρητικές θεμελιώσεις, μεγάλη έμφαση δίνεται στην προσωπική ανέλιξη. Οι σπουδαστές αξιολογούν το δικό τους στυλ ηγεσίας χρησιμοποιώντας καθιερωμένες μετρήσεις, και με βάση τη σχετική θεωρία συνθέτουν ένα πρόγραμμα δράσης που θα αποτελέσει οδηγό της επαγγελματικής τους εξέλιξης. Η εργασία απαιτεί εφαρμογή της θεωρίας και κριτικής ανάλυσης που συμβάλλουν στην ανάπτυξη ηγετικών δεξιοτήτων και ηγετικού στυλ.

Το μάθημα παρουσιάζει μια κριτική επισκόπηση των εννοιών της επιχειρησιακής ηθικής, της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της διαχείρισης των ενδιαφερομένων μερών, και παρέχει στους σπουδαστές τη δυνατότητα να αναλύουν, να αξιολογούν και να διαμορφώνουν επιχειρηματικές αποφάσεις σύμφωνα με τις ηθικές και κοινωνικές εκτιμήσεις. Ειδικότερη έμφαση δίνεται στην ισχύουσα εταιρική πρακτική και τις πρόσφατες κανονιστικές εξελίξεις προκειμένου οι σπουδαστές να έχουν μια σύγχρονη, επικαιροποιημένη αντίληψη του ταχέως κινούμενου πεδίου. Το μάθημα προσεγγίζει και ασχολείται με τη συνεχή πραγματεία που αφορά το ρόλο των επιχειρησιακών οργανισμών ως μελλοντικού γενεσιουργού λόγου «διατηρήσιμης αξίας» για την επιχείρηση και την κοινωνία γενικά. Στη συνέχεια περνά στο πλαίσιο των περιοχών των λειτουργικών κανόνων μέσα από θέματα όπως λογιστικά πρότυπα, εταιρική διακυβέρνηση, πράσινο μάρκετινγκ, κοινωνική επιχειρηματικότητα, ευημερία των εργαζομένων, αειφόρος καινοτομία και διαχείριση της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας. Λαμβάνονται υπόψη οι επιπτώσεις των αρχών αυτών στις πρακτικές ηγεσίας που ακολουθούν οι σπουδαστές καθώς εισάγουν την έννοια της «υπεύθυνης ηγεσίας» από διάφορες οργανωσιακές, εθνικές, πολιτιστικές, ηθικές προοπτικές.

Επιχειρηματικότητα, με τη βοήθεια της προσέγγισης του μάνατζμεντ, ορίζεται ως χαρακτηριστική μορφή συμπεριφοράς διαχείρισης με καινοτόμα αποτελέσματα. Η επιχειρηματικότητα είναι ένα πρότυπο συμπεριφοράς που μπορεί να εφαρμοστεί σε όλους τους τύπους οργανισμών- δημόσιος τομέας, μη κερδοσκοπικοί και εμπορικοί οργανισμοί. Κάθε οργανισμός αναζητά την καινοτομία που εκφράζεται ως ανάγκη αυτού για οποιοδήποτε λόγο «να κάνει τις απαραίτητες κινήσεις ώστε να συμβούν καινούργια πράγματα», να εισάγει κάτι νέο. Αυτό μπορεί να είναι η δημιουργία κέρδους και πλούτου. Εναλλακτικά ενδέχεται να αφορά κοινωνική καινοτομία προς όφελος συγκεκριμένης κοινότητας. Και τα δύο απαιτούνται από μια οικονομία ώστε να διασφαλιστεί η ευημερία και η ευδαιμονία των πολιτών της. Το μάθημα ειδικότερα παρουσιάζει την επιχειρηματική ικανότητα και την ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων και γνώσεων στα πεδία της δημιουργικότητας, της αναζήτησης και ανάλυσης πληροφοριών, του σχεδιασμού και της δικτύωσης στο πλαίσιο της επιχειρηματικής αρένας ή κοινότητας.

Η αλλαγή είναι ένα καθοριστικό χαρακτηριστικό στους οργανισμούς και θέτει βασικές προκλήσεις και ερωτήματα για τα μέλη τους. Η απόκτηση περισσότερων γνώσεων για το πώς αλλάζουν οι οργανισμοί, κατά πόσο η αλλαγή είναι πλήρως διαχειρίσιμη, ποιοι άνθρωποι κατανοούν με τις αλλαγές, και για τις σχετικές πολυπλοκότητες αποτελεί ουσιαστικό συστατικό στη μελέτη ενός οργανισμού και τη βελτίωση των οργανωσιακών δραστηριοτήτων και σχέσεων μεταξύ των μελών του. Όλα αυτά τα ζητήματα διερευνώνται στο συγκεκριμένο μάθημα εστιάζοντας στην επιστημολογική και οντολογική θεώρησης της αλλαγής. Η βασική αρχή έγκειται στο ότι η αλλαγή είναι κάθε φορά συγκεκριμένη και ανάλογη με τις εκάστοτε συνθήκες, οπότε δεν υπάρχει έτοιμη, τυποποιημένη λύση που να μπορεί να εφαρμοστεί επιτυχώς σε όλες τις περιπτώσεις αλλαγών. Ενώ τα σημαντικότερα εργαλεία και τεχνικές που έχουν στη διάθεσή τους οι παράγοντες αλλαγής είναι όσα τους παρέχουν τη δυνατότητα να αναλύουν και να ερμηνεύουν το συγκεκριμένο πλαίσιο μέσα στο οποίο επιθυμούν να επιφέρουν αλλαγή, θα χρειαστούν ακόμη να εκτιμήσουν την καταλληλότητα διαφόρων προσεγγίσεων ως προς την αλλαγή και να προσδιορίσουν και να διαχειριστούν δυνητικά εμπόδια στην αποτελεσματική εφαρμογή των αλλαγών στις συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Το συγκεκριμένο μάθημα παρέχει στους σπουδαστές τη δυνατότητα να εκτιμήσουν ότι για πολλούς καθιερωμένους οργανισμούς, η μόνη σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης υπάρχει μέσω διεθνούς εμπορίου αλλά και ότι η επιτυχία στην εγχώρια αγορά δεν εγγυάται και επιτυχία στο εξωτερικό. Το μάθημα τους βοηθά ακόμη να αντιληφθούν το εύρος και το βάθος διεθνών θεμάτων μάρκετινγκ τόσο σε στρατηγικό όσο και σε λειτουργικό επίπεδο καθώς και μια πλήρη σειρά ανεξάρτητων θεμάτων τα οποία πρέπει να διαχειρίζονται ταυτόχρονα. Οι σπουδαστές μαθαίνουν να εφαρμόζουν κατάλληλες προσεγγίσεις του διεθνούς μάρκετινγκ σε διάφορα επιχειρησιακά ζητήματα/ καταστάσεις.

Το μάθημα στοχεύει να εισάγει τους σπουδαστές σε θέματα που εξασφαλίζουν γνώσεις περί ανθρώπινων συμπεριφορών σε εργασιακούς χώρους, μέσα από το σχεδιασμό ερευνητικών εργασιών, τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων και την παρουσίαση των αποτελεσμάτων. Το μάθημα εστιάζει σε δεξιότητες και γνώσεις που κρίνονται απαραίτητες για την επιτυχημένη ολοκλήρωση μιας ερευνητικής εργασίας.

Η διπλωματική εργασία παρέχει στους σπουδαστές τη δυνατότητα εξειδίκευσης σε έναν τομέα ενδιαφέροντος διεκπεραιώνοντας ένα ανεξάρτητο και σε βάθος ερευνητικό έργο, καθοδηγούμενοι από καθηγητές που ασχολούνται ενεργά με την έρευνα. Οι σπουδαστές αξιολογούν και συνθέτουν φιλοσοφίες περί έρευνας, χρησιμοποιώντας δευτερογενείς και/ή πρωτογενείς πηγές και αναλύουν τα ευρήματά τους σε σχέση με τις υπάρχουσες θεωρίες. Η διπλωματική εργασία ενδιαφέρει τους δυνητικούς μελλοντικούς εργοδότες, καθώς καταδεικνύει κριτικές ικανότητες, ερευνητική δεινότητα και επιχειρησιακές γνώσεις. Μπορεί επίσης να ωθήσει τους σπουδαστές στη διεξαγωγή περαιτέρω έρευνας, είτε στο πλαίσιο συμβουλευτικού ρόλου, είτε στο πλαίσιο συνεχούς ακαδημαϊκής έρευνας σε επίπεδο PhD.

Έναρξη:​

Οκτώβριος για το Χειμερινό Εξάμηνο ή Φεβρουάριος για το Εαρινό Εξάμηνο

Διάρκεια:​

2 έτη 

Ωράριο φοίτησης:​

Παρασκευή απόγευμα & Σάββατο πρωΐ, κάθε 15 ημέρες

Γλώσσα:

Ελληνικά

Προϋποθέσεις εγγραφής στα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών

- Πτυχίο Ανώτερης- Ανωτάτης Σχολής (ΤΕΙ ή ΑΕΙ) ή επαγγελματικούς τίτλους
- Επαγγελματική εμπειρία

Για το MBA γίνονται δεκτά και άτομα με σημαντική επαγγελματική εμπειρία, που κατέχουν Διευθυντικές θέσεις εργασίας, χωρίς να απαιτείται ένα πρώτο πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ, μετά από συνέντευξη εισδοχής.

Για την εγγραφή στο MBA, οι ενδιαφερόμενοι συμπληρώνουν αίτηση, που αξιολογείται κατά περίπτωση. Η ικανότητα σας στην ανάγνωση κειμένων στην Αγγλική θα εξεταστεί με συνέντευξη. Καθώς ήδη εργάζεστε σε επιχειρήσεις, υπηρεσίες και οργανισμούς, αναμένεται να έχετε ένα ικανοποιητικό επίπεδο γνώσης της Αγγλικής, το οποίο σας επιτρέπει την κατανόηση κειμένων στην Αγγλική. Αυτό θα εξεταστεί κατά τη συνέντευξη.

Δικαιολογητικά

  • Αντίγραφο Πτυχίου ή επαγγελματικών τίτλων σπουδών
  • Τέσσερις φωτογραφίες ταυτότητας (έγχρωμες – 3x4,5)
  • Αντίγραφο ταυτότητας
  • 2 Συστατικές επιστολές
  • Βεβαίωση εργασίας
  • Βιογραφικό σημείωμα

Υπάρχει η δυνατότητα χρηματοδότησης των προγραμμάτων μέσω του προγράμματος κατάρτισης εργαζομένων ΛΑΕΚ 0,06% του ΟΑΕΔ, απαραίτητη προϋπόθεση ο/η φοιτητής/τρια να είναι εργαζόμενος παράλληλα με τις σπουδές του.

Με την εγγραφή στο ICBS, οι φοιτητές ταυτόχρονα εγγράφονται και στο Πανεπιστήμιο του Winchester, το οποίο και χορηγεί την αντίστοιχη φοιτητική ταυτότητα.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το συγκεκριμένο πρόγραμμα και για τις σπουδές στο Athens International College, συμπληρώστε τα στοιχεία σας και το πρόγραμμα ή τα προγράμματα που σας ενδιαφέρουν και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας ή καλέστε μας στο 2102114671.

    Οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών MBAs, Masters και Diplomas του Athens International College και του ICBS, που εκδίδονται από τα συνεργαζόμενα πανεπιστήμια του εξωτερικού, έχουν πλήρη επαγγελματική ισοδυναμία τίτλου σπουδών, με τους αντίστοιχους τίτλους των Ελληνικών Πανεπιστημίων.
    Η αναγνώριση των τίτλων σπουδών ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΗ και γίνεται από το ΑΤΕΕΝ (Αυτοτελές Τμήμα Εφαρμογής της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας) στο Υπουργείο Παιδείας.

    TOP