Benefits of ReSkilling and UpSkilling
Friday, 12 January 2024
Στο σημερινό ταχέως εξελισσόμενο χώρο εργασίας, η αξία της συνεχούς μάθησης και της επαγγελματικής εξέλιξης δεν μπορεί να υποεκτιμηθεί. Τα εκπαιδευτικά σεμινάρια χρησιμεύουν ως πολύτιμοι πόροι για υπαλλήλους διαφορετικών ειδικοτήτων, προσφέροντας στοχευμένες γνώσεις, δεξιότητες και εμπειρίες που τους δίνουν τη δυνατότητα να διαπρέψουν στους ρόλους τους. Γηράσκω δ’ αεί πολλά διδασκόμενος. – Σόλων ο Αθηναίος
- Published in ARTICLES
No Comments
Digital Customer Experience (DCX)
Friday, 13 October 2023
Digital Customer Experience = Βελτιώνω την Ψηφιακή Εμπειρία των Πελατών μου Είναι κοινώς αποδεκτό πως η πανδημία επιτάχυνε τις εξελίξεις και οδήγησε τις επιχειρήσεις σε ενέργειες ώστε να ανταποκριθούν άμεσα στην αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών και να αντιμετωπίσουν τη νέα κατάσταση ενσωματώνοντας τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό. Apps, Machine Learning, AI και άλλοι τύποι νέας τεχνολογίας
- Published in ARTICLES
Customer Experience: Δείκτες Απόδοσης Εμπειρίας Πελατών
Sunday, 10 September 2023
Σύμφωνα με έρευνα Customer Experience οι περισσότερες επιχειρήσεις παρακολουθούν έναν ή περισσότερους αναγνωρισμένους Δείκτες Απόδοσης Εμπειρίας Πελατών, όπως Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT), Customer Effort Score (CES), Churn rate, Retention rate, Customer Lifetime value (CLV). Οι ίδιες έρευνες μας δείχνουν πως τα δυο τρίτα των εταιρειών παρακολουθούν το NPS, ενώ παράλληλα το churn
- Published in ARTICLES