Benefits of ReSkilling and UpSkilling

image from rawpixel id 5928197 jpeg
Στο σημερινό ταχέως εξελισσόμενο χώρο εργασίας, η αξία της συνεχούς μάθησης και της επαγγελματικής εξέλιξης δεν μπορεί να υποεκτιμηθεί. Τα εκπαιδευτικά σεμινάρια χρησιμεύουν ως πολύτιμοι πόροι για υπαλλήλους διαφορετικών ειδικοτήτων, προσφέροντας στοχευμένες γνώσεις, δεξιότητες και εμπειρίες που τους δίνουν τη δυνατότητα να διαπρέψουν στους ρόλους τους. Γηράσκω δ’ αεί πολλά διδασκόμενος. – Σόλων ο Αθηναίος

Digital Transformation and Education

AIC Psifiakos metaschimatismos
Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός είναι ένα συνεχές ταξίδι και όχι ένας προορισμός. Σε αυτό το ταξίδι, ο πιο πολύτιμος συνοδοιπόρος είναι η Εκπαίδευση και η Δια Βίου Μάθηση. Η πρόσφατη Κρίση ανάγκασε κάθε επιχείρηση να εφαρμόσει σε σύντομο διάστημα αλλαγές που θα έπαιρναν μήνες ή χρόνια. Οι αντιστάσεις υποχώρησαν και ο ψηφιακός μετασχηματισμός αναδείχθηκε ως απόλυτη

Digital Customer Experience (DCX)

AIC Digital Customer experience
Digital Customer Experience = Βελτιώνω την Ψηφιακή Εμπειρία των Πελατών μου Είναι κοινώς αποδεκτό πως η πανδημία επιτάχυνε τις εξελίξεις και οδήγησε τις επιχειρήσεις σε ενέργειες ώστε να ανταποκριθούν άμεσα στην αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών και να αντιμετωπίσουν τη νέα κατάσταση ενσωματώνοντας τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό. Apps, Machine Learning, AI και άλλοι τύποι νέας τεχνολογίας
AIC Customer experience metrics
Σύμφωνα με έρευνα Customer Experience οι περισσότερες επιχειρήσεις παρακολουθούν έναν ή περισσότερους αναγνωρισμένους Δείκτες Απόδοσης Εμπειρίας Πελατών, όπως Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT), Customer Effort Score (CES), Churn rate, Retention rate, Customer Lifetime value (CLV). Οι ίδιες έρευνες μας δείχνουν πως τα δυο τρίτα των εταιρειών παρακολουθούν το NPS, ενώ παράλληλα το churn
TOP