ΔΙΑΡΚΕΙΑ
20 ΩΡΕΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ-ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ
................................................
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
+30 210 2114671
Τα Big Data έχουν εξελιχθεί σε βασικό περιουσιακό στοιχείο για τις επιχειρήσεις, καθώς τους δίνουν τη δυνατότητα να συγκεντρώνουν τεράστιες ποσότητες πληροφοριών σχετικά με τις επιχειρηματικές διαδικασίες και τη συμπεριφορά των αγοραστών. Σε αυτό το σημείο έρχεται να συμβάλει η Τεχνητή Νοημοσύνη και η Μηχανική Μάθηση, βοηθώντας τους οργανισμούς να επεξεργαστούν και να ερμηνεύσουν τα συγκεντρωμένα δεδομένα, με στόχο τη βελτιστοποίηση των πρακτικών και των στρατηγικών τους.."
Σε ποιούς απευθύνονται;
Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί για ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων (Chief Information Officers, Chief Data Officers και Chief Digital Officers), μεσαία στελέχη που ειδικεύονται στην Πληροφορική και τη Διαχείριση Έργων και επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης και των Big Data, καθώς και για επαγγελματίες της τεχνολογίας και φοιτητές που θέλουν να διευρύνουν τις γνώσεις τους στον τομέα του Ψηφιακού Μετασχηματισμού.
Οφέλη
Με τη συμμετοχή τους στο σεμινάριο «Δημιουργία Επιχειρηματικής Αξίας με Τεχνητή Νοημοσύνη και Big Data» στο Athens International College, οι συμμετέχοντες θα αποκομίσουν πολλαπλά οφέλη, όπως:
Να κατανοήσουν τη σημασία των προηγμένων τεχνολογιών πληροφορίας και αναλυτικής.
Να σχεδιάσουν στρατηγικές Big Data για τους οργανισμούς τους με στόχο τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Να εξοικειωθούν με εργαλεία που διευκολύνουν την εφαρμογή ολοκληρωμένων στρατηγικών Big Data και Επιχειρηματικής Αναλυτικής.
Να αξιολογήσουν την αξία της Τεχνητής Νοημοσύνης για τις επιχειρήσεις και τον αντίκτυπό της στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων.
Να αποκτήσουν τη γνώση, την επιχειρηματική οξυδέρκεια και τις τεχνικές δεξιότητες που απαιτούνται για τη διαχείριση έργων Τεχνητής Νοημοσύνης και Big Data.
Να διερευνήσουν πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη και τα Big Data ενσωματώνονται και εφαρμόζονται σε διαφορετικούς κλάδους.
Να αξιολογήσουν τον ρόλο των Big Data και της Τεχνητής Νοημοσύνης στη διαμόρφωση στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ.
Θεματικές Ενότητες Σεμιναρίου
Ενότητα 1
Στόχοι Μάθησης & Θεματικές Διαλέξεων
Η Έννοια της Τεχνητής Νοημοσύνης
Τα Big Data και η Σημασία τους
Ενότητα 2
Η Αξία των Big Data στη Στρατηγική Επιχειρήσεων
Εφαρμογές Big Data & A.I. που Δημιουργούν Αξία
Ο Ρόλος της Μηχανικής Μάθησης
Ενότητα 3
Αυτοματοποιημένες Διαδικασίες Λήψης Αποφάσεων
Μέθοδοι Τεχνητής Νοημοσύνης και Αναλυτικής Δεδομένων
Ο Αντίκτυπος των Big Data & A.I. στο Μάρκετινγκ
Ενότητα 4
Big Data και Εφοδιαστική Αλυσίδα
Στρατηγικές Διαχείρισης για Big Data και A.I.
Big Data και Αναλυτική
Ενότητα 5
Ασφάλεια των Big Data
Μελλοντικές Τάσεις στα Big Data και την Τεχνητή Νοημοσύνη
Ηθική και Υπεύθυνη Χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης
Ενότητα 6
Μελέτες Περιπτώσεων
Ομαδικές Προφορικές Παρουσιάσεις
Αξιολόγηση Σεμιναρίου
Τελική Παρουσίαση
Κατά την τελευταία συνεδρία, οι συμμετέχοντες θα χωριστούν σε ομάδες και θα ετοιμάσουν μια παρουσίαση διάρκειας 15 λεπτών, αναλύοντας πώς τα Big Data και η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορούν να συμβάλουν στις διαδικασίες λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων στον δικό τους οργανισμό.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση, οι συμμετέχοντες θα λάβουν Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Κατάρτισης.