BRAND MANAGEMENT

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ
20 ΩΡΕΣ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ - ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ

................................................
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
+30 210 2114671

Το Brand Management έχει εξελιχθεί σε έναν από τους πιο κρίσιμους τομείς της επιχειρηματικής στρατηγικής για εταιρείες και οργανισμούς. Βρίσκεται πλέον στον πυρήνα της διαδικασίας λήψης αποφάσεων, καθώς οι υψηλά αποδοτικές επιχειρήσεις αναγνωρίζουν τον καθοριστικό ρόλο που παίζει η αποτελεσματική Διαχείριση Μάρκας στην επίτευξη βέλτιστων οικονομικών αποτελεσμάτων, στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών και στη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Σε ποιους Απευθύνεται

Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί για Brand Managers, ανώτερα στελέχη Marketing, Product Managers, επιχειρηματίες, ανώτερα στελέχη Πωλήσεων, καθώς και για επαγγελματίες και φοιτητές που αντιλαμβάνονται τον κρίσιμο ρόλο της Διαχείρισης Μάρκας στο πλαίσιο της ευρύτερης επιχειρηματικής στρατηγικής.


Οφέλη

Με τη συμμετοχή τους στο σεμινάριο Brand Management του Athens International College, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:

  • Κατανοούν τις θεμελιώδεις έννοιες της Μάρκας και της Διαχείρισης Μάρκας, τόσο από επιχειρηματική όσο και από καταναλωτική σκοπιά.

  • Αναγνωρίζουν ευκαιρίες και προκλήσεις που μπορούν να επηρεάσουν τη θέση της μάρκας στην αγορά και να επιλέγουν τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές Brand Management.

  • Σχεδιάζουν, αναλύουν, υλοποιούν και αξιολογούν Στρατηγικές Μάρκας με στόχο την ενίσχυση της ταυτότητας και τη διατήρηση ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων.

  • Μαθαίνουν τις διαδικασίες, τεχνικές, εργαλεία και μεθόδους της Διαχείρισης Μάρκας για την ανάπτυξη Ταυτότητας και Αξίας Μάρκας.

  • Εκτιμούν τη σημασία της ανάπτυξης μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας στις Στρατηγικές Διαχείρισης Μάρκας, καθώς και τις προκλήσεις που μπορεί να εμφανιστούν κατά την εφαρμογή τους.

  • Αναγνωρίζουν τη μάρκα ως περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησης/οργανισμού και κατανοούν τις βασικές μεθόδους αξιολόγησης της αξίας της.


Θεματικές Ενότητες Σεμιναρίου

Ενότητα 1

  • Η Έννοια της Μάρκας

  • Διαχείριση Μάρκας

  • Ταυτότητα Μάρκας

Ενότητα 2

  • Αξία Μάρκας (Brand Equity)

  • Στάδια Ανάπτυξης Μάρκας

  • Επέκταση Μάρκας (Brand Extension)

Ενότητα 3

  • Προγράμματα Μάρκετινγκ Μάρκας

  • Μέτρηση Απόδοσης Μάρκας

  • Ανάπτυξη Στρατηγικής Μάρκας

Ενότητα 4

  • Branding και Δημιουργία Μάρκας για την Επιχείρηση

  • Αρχές Διαχείρισης Μάρκας

  • Θεωρητικές Προσεγγίσεις στο Branding

Ενότητα 5

  • Σύγχρονα Ζητήματα Brand Management

  • Διαχείριση Μάρκας στη Ψηφιακή Εποχή

  • Brand Architecture

Ενότητα 6

  • Μελέτες Περιπτώσεων

  • Ομαδική Προφορική Παρουσίαση

  • Αξιολόγηση Σεμιναρίου


Με την επιτυχή ολοκλήρωση, οι συμμετέχοντες θα λάβουν Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Κατάρτισης

ΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ

*Υποχρεωτικό πεδίο

    Υποβάλλω την Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, αφού έχω ενημερωθεί για τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

    Στο Athens International College δημιουργούμε ευέλικτα προγράμματα εκπαίδευσης ενδοεπιχειρησιακής κατάρτισης — δια ζώσης ή διαδικτυακά — προσαρμοσμένα στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε οργανισμού. ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΑΣ ΣΗΜΕΡΑ, προσφέροντας στις ομάδες σας πολύτιμες γνώσεις και εργαλεία, απαραίτητα για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Ελάτε να συζητήσουμε μαζί τους στρατηγικούς σας στόχους και ας προσαρμόσουμε τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα στις δικές σας ανάγκες!

    TOP