ΔΙΑΡΚΕΙΑ
10 ΩΡΕΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ - ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ
................................................
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
+30 210 2114671
Το Storytelling είναι ένα ισχυρό εργαλείο επικοινωνίας, ικανό να εμπλέξει το κοινό, να εμπνεύσει δράση και να μεταδώσει πολύπλοκες ιδέες με προσιτό και κατανοητό τρόπο. Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί για να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με τις δεξιότητες και τις τεχνικές που απαιτούνται για τη δημιουργία και την παρουσίαση συναρπαστικών ιστοριών. Μέσα από έναν συνδυασμό θεωρίας, πρακτικών ασκήσεων και διαδραστικών συζητήσεων, οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να αξιοποιούν αποτελεσματικά το storytelling σε διάφορα επαγγελματικά πλαίσια.
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
Κατανοούν τις θεμελιώδεις αρχές του storytelling.
Αναπτύσσουν και να δομούν συναρπαστικές ιστορίες.
Χρησιμοποιούν τεχνικές storytelling για να ενισχύσουν την επικοινωνία και την πειθώ.
Εφαρμόζουν δεξιότητες storytelling σε παρουσιάσεις, branding, ηγεσία και άλλα επαγγελματικά πλαίσια.
1.1 Καλωσόρισμα και Επισκόπηση
Εισαγωγή στο σεμινάριο και την ατζέντα.
Δραστηριότητες γνωριμίας.
1.2 Η Δύναμη του Storytelling
Κατανόηση της σημασίας και της επίδρασης του storytelling.
Παραδείγματα αποτελεσματικού storytelling σε διάφορα πλαίσια.
Η επιστήμη πίσω από το γιατί οι ιστορίες αγγίζουν τους ανθρώπους.
1.3 Στοιχεία μιας Μεγάλης Ιστορίας
Βασικά συστατικά μιας συναρπαστικής ιστορίας: χαρακτήρας, σύγκρουση, λύση.
Η δομή της ιστορίας: αρχή, μέση και τέλος.
Τεχνικές για τη δημιουργία ζωντανών και σχετικών χαρακτήρων.
1.4 Ανάπτυξη της Ιστορίας
Τεχνικές καταιγισμού ιδεών και παραγωγής ιδεών.
Δημιουργία αφηγηματικού τόξου και χάραξη βασικών γεγονότων.
Ασκήσεις γραφής για την ανάπτυξη προσχεδίων ιστοριών.
1.5 Τεχνικές Storytelling
Χρήση γλώσσας και εικόνων για την ενίσχυση του storytelling.
Τεχνικές δημιουργίας έντασης και εμπλοκής του κοινού.
Ενσωμάτωση συναισθημάτων και αισθητηριακών λεπτομερειών στην αφήγηση.
2.1 Storytelling για Επιχειρήσεις
Ο ρόλος του storytelling στο branding και το marketing.
Χρήση ιστοριών για σύνδεση με πελάτες και ενδιαφερόμενα μέρη.
Μελέτες περίπτωσης επιτυχημένου επιχειρηματικού storytelling.
2.2 Storytelling και Ηγεσία
Πώς οι ηγέτες μπορούν να χρησιμοποιούν το storytelling για να εμπνεύσουν και να κινητοποιήσουν.
Δημιουργία αφηγήματος ηγεσίας.
Παραδείγματα ηγετών που διαπρέπουν στο storytelling.
2.3 Παράδοση της Ιστορίας
Τεχνικές για αποτελεσματική λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία.
Πρακτικές συνεδρίες για την αφήγηση και παρουσίαση ιστοριών.
Χρήση οπτικών βοηθημάτων και πολυμέσων για την ενίσχυση της αφήγησης.
2.4 Διαδραστικό Εργαστήριο & Κλείσιμο
Παρουσίαση ιστοριών από τους συμμετέχοντες και ανατροφοδότηση.
Ομαδικές συζητήσεις και αλληλοαξιολόγηση.
Σύνοψη βασικών συμπερασμάτων.
Απονομή πιστοποιητικών παρακολούθησης.
Τελική συνεδρία ερωτήσεων & απαντήσεων.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση, απονέμεται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Κατάρτισης.