Με τη συμμετοχή πλήθους επιχειρηματιών της Κορινθίας, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το Σεμινάριο Τεχνητή Νοημοσύνη & Marketing. Το σεμινάριο έλαβε χώρα την Τετάρτη 17 Απριλίου στις 18:00 στο αμφιθέατρο του Επιμελητηρίου Κορινθίας και διοργανώθηκε από το Επιμελητήριο Κορινθίας μαζί με το Διεθνές Κολλέγιο Αθηνών. Η εκδήλωση προσέλκυσε αρκετούς επαγγελματίες που είτε ήδη χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη στην εργασία τους και ήθελαν
Το Corporate & Professional Learning Division του Athens International College σχεδίασε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Ηθική παρενόχληση στο εργασιακό περιβάλλον». Το πρόγραμμα έχει διάρκεια 8 ώρες, υλοποιείται μέσω πλαρφόρμας LiveVirtualLearning και είναι απολύτως προσαρμοσμένο στις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων, εστιάζοντας σε ένα διαχρονικά κρίσιμο ζήτημα υγείας των εργαζομένων. Εισαγωγή Η εργασιακή παρενόχληση θεωρείται η σημαντικότερη πηγή
Στο σημερινό ταχέως εξελισσόμενο χώρο εργασίας, η αξία της συνεχούς μάθησης και της επαγγελματικής εξέλιξης δεν μπορεί να υποεκτιμηθεί. Τα εκπαιδευτικά σεμινάρια χρησιμεύουν ως πολύτιμοι πόροι για υπαλλήλους διαφορετικών ειδικοτήτων, προσφέροντας στοχευμένες γνώσεις, δεξιότητες και εμπειρίες που τους δίνουν τη δυνατότητα να διαπρέψουν στους ρόλους τους. Γηράσκω δ’ αεί πολλά διδασκόμενος. – Σόλων ο Αθηναίος
Προκύπτων εκ της λέξης αντιδράω-ω και εμφανώς εντός εισαγωγικών, το corpus του τίτλου θα μπορούσε εύκολα να παρασύρει τον αναγνώστη σε δαιδαλώδεις διαδρόμους σκέψης ως προς τη φύση και το περιεχόμενου του άρθρου που έστω κι αδρομερώς πρόκειται να διαβάσει. Στην πραγματικότητα, ο όρος “αντιδραστισμός” χρησιμοποιείται (σχεδόν καταχρηστικά) προκειμένου να περιγράψει ένα έντονο φαινόμενο των
Digital Customer Experience = Βελτιώνω την Ψηφιακή Εμπειρία των Πελατών μου Είναι κοινώς αποδεκτό πως η πανδημία επιτάχυνε τις εξελίξεις και οδήγησε τις επιχειρήσεις σε ενέργειες ώστε να ανταποκριθούν άμεσα στην αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών και να αντιμετωπίσουν τη νέα κατάσταση ενσωματώνοντας τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό. Apps, Machine Learning, AI και άλλοι τύποι νέας τεχνολογίας
Σύμφωνα με έρευνα Customer Experience οι περισσότερες επιχειρήσεις παρακολουθούν έναν ή περισσότερους αναγνωρισμένους Δείκτες Απόδοσης Εμπειρίας Πελατών, όπως Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT), Customer Effort Score (CES), Churn rate, Retention rate, Customer Lifetime value (CLV). Οι ίδιες έρευνες μας δείχνουν πως τα δυο τρίτα των εταιρειών παρακολουθούν το NPS, ενώ παράλληλα το churn
Με χαρά ανακοινώνουμε την έναρξη του νέου προγράμματος “Google Cloud Digital Leader” στο πλαίσιο της δράσης: «SUB2: Οριζόντια προγράμματα αναβάθμισης δεξιοτήτων για στοχευμένες πληθυσμιακές ομάδες (Horizontal upskilling/reskilling programs to targeted populations) – Δράση 16913». Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει τις τελευταίες γνώσεις για τα υπολογιστικά νέφη στους εκπαιδευόμενους και να τους καταρτίσει σε ότι