ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΓΙΑ MANAGERS

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ
16 ΩΡΕΣ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ - ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ

................................................
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
+30 210 2114671

Η επικοινωνία αποτελεί βασικό στοιχείο στον επιχειρηματικό κόσμο: από την αλληλεπίδραση με πελάτες, τη συνεργασία μέσα σε ομάδες, την παρουσίαση επιχειρηματικών ιδεών σε πιθανούς επενδυτές, έως και την παρακίνηση του ανθρώπινου δυναμικού. Από τη σκοπιά της διοίκησης, είναι ζωτικής σημασίας να κατανοηθεί η αξία της αποτελεσματικής επικοινωνίας, καθώς και οι αρνητικές συνέπειες της κακής ή ανύπαρκτης επικοινωνίας στον χώρο εργασίας. Συνεπώς, οι επιχειρηματικοί ηγέτες πρέπει να αναπτύξουν στρατηγικές επικοινωνίας που τους επιτρέπουν να καθοδηγούν αποτελεσματικά τις ομάδες τους.

Σε Ποιους Απευθύνεται

Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί για ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, επιχειρηματίες, ανώτατα στελέχη, CEOs/CFOs/COOs, διευθυντές τμημάτων και managers, Project Managers, στελέχη HR, επαγγελματίες που επιθυμούν να ενισχύσουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες, καθώς και φοιτητές που θέλουν να αναπτύξουν και να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους σε στρατηγικές και τεχνικές επικοινωνίας που διασφαλίζουν τη συνοχή και τη συνεργασία στις ομάδες.

Οφέλη

Με τη συμμετοχή τους στο σεμινάριο Communication Skills for Managers του Athens International College, οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να:

  • Κατανοήσουν τη σημασία της αποτελεσματικής επικοινωνίας για την καθοδήγηση ομάδων και τον ρόλο των ισχυρών διοικητικών δεξιοτήτων επικοινωνίας στη διαχείριση συγκρούσεων, την επιτυχημένη διαπραγμάτευση και τη βελτίωση της συνοχής ομάδων.

  • Αναγνωρίσουν τις αρνητικές συνέπειες της κακής επικοινωνίας στον χώρο εργασίας, να εντοπίσουν πιθανά εμπόδια και να μάθουν στρατηγικές για να τα ξεπεράσουν.

  • Αξιολογήσουν τις γραπτές και προφορικές τους δεξιότητες επικοινωνίας ως εργαλεία ενδυνάμωσης των σχέσεων με τους εργαζόμενους και ως βασικά στοιχεία της επαγγελματικής και προσωπικής επιτυχίας.

  • Εκτιμήσουν τη σημασία της σαφούς επικοινωνίας των διοικητικών στόχων και της διατήρησης σταθερής επικοινωνίας με τους υφιστάμενους καθ’ όλη τη διάρκεια επίτευξης των στόχων.

  • Κατανοήσουν τον κρίσιμο ρόλο της αμφίδρομης επικοινωνίας στην αποτελεσματική επιχειρηματική διοίκηση και στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών λήψης αποφάσεων.

  • Αναγνωρίσουν πώς οι τεχνολογικές εξελίξεις δημιουργούν νέα κανάλια επικοινωνίας, ενισχύουν τις μορφές επικοινωνίας και βελτιώνουν συνολικά την επικοινωνία στον χώρο εργασίας.

  • Εξοικειωθούν με τεχνικές σαφούς έκφρασης στις συναντήσεις και μεθόδους διαχείρισης πιθανών συγκρούσεων κατά τις αλληλεπιδράσεις με το προσωπικό.

Δομή Μαθήματος

Ενότητα 1:

  • Ορισμός της Επικοινωνίας

  • Τύποι Επικοινωνίας

  • Η Επικοινωνία στη Διοίκηση

Ενότητα 2:

  • Δεξιότητες Επικοινωνίας

  • Ο Ρόλος της Επικοινωνίας στη Διοίκηση

  • Κανάλια Επικοινωνίας

Ενότητα 3:

  • Η Σημασία της Επικοινωνίας

  • Η Διαδικασία της Επικοινωνίας

  • Μορφές Επικοινωνίας

Ενότητα 4:

  • Επικοινωνία και Ηγεσία

  • Επικοινωνία και Διαχείριση Συγκρούσεων

  • Επιχειρηματική Επικοινωνία

Ενότητα 5:

  • Επικοινωνία στις Συναντήσεις

  • Τεχνικές Επικοινωνίας και Επιρροής

  • Ενεργητική Ακρόαση

Ενότητα 6:

  • Μελέτες Περιπτώσεων

  • Ομαδική Προφορική Παρουσίαση

  • Αξιολόγηση Μαθήματος

Με την επιτυχή ολοκλήρωση, οι συμμετέχοντες θα λάβουν Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Κατάρτισης.

ΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ

*Υποχρεωτικό πεδίο

    Υποβάλλω την Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, αφού έχω ενημερωθεί για τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

    Στο Athens International College δημιουργούμε ευέλικτα προγράμματα ενδοεπιχειρησιακής κατάρτισης — με φυσική παρουσία ή διαδικτυακά — προσαρμοσμένα στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε οργανισμού.
    ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΑΣ ΣΗΜΕΡΑ, εξοπλίζοντας τις ομάδες σας με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για την επιχειρηματική ανάπτυξη.
    Ας συζητήσουμε τους στρατηγικούς σας στόχους και ας προσαρμόσουμε τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα ώστε να καλύπτουν τις μοναδικές σας απαιτήσεις!

    TOP