Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Μαΐου 2024, το σεμινάριο που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς
Ελλάδος ΣΒΘΣΕ, σε συνεργασία με το Athens International College με Θέμα: MARKETING & ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ.
Το συγκεκριμένο διαδικτυακό σεμινάριο αποτελεί το πρώτο από τα τρία μέρη του DIGITAL MONTH που διοργανώνει ο ΣΒΘΣΕ για το μήνα Μάιο του 2024 και αποτελεί μια πρωτοβουλία της Ομάδας Εργασίας «ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ» του ΣΒΘΣΕ.
Τους συμμετέχοντες καλωσόρισε ο Έφορος του Διοικητικού Συμβουλίου και επικεφαλής της Ομάδας Εργασίας «ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ» του Συνδέσμου Βιομηχανιών
Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος, κ. Σωτήριος Μπαντάς, εκπρόσωπος της επιχείρησης-μέλους του Συνδέσμου CENTAUR TECHNOLOGIES MΙΚΕ.
Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο Χρήστος Βασιλόπουλος, πιστοποιημένος Professional Coach και συνεργάτης του Athens International College, σε θέματα Digital Marketing και
Τεχνητής Νοημοσύνης. Το πρόγραμμα του σεμιναρίου έδωσε έμφαση στην ανάπτυξη των παρακάτω θεμάτων:
✓ Τ.Ν. Εργαλεία + Μάρκετινγκ + Οργάνωση = Business Growth
✓ T.N. + Κατανόηση των Data = Κέρδος και Μείωση Δαπανών
✓ Concept Over Cost – Κάθε επιχείρηση έχει τα ίδια εργαλεία, στα ίδια κόστη
✓ Πλέον το μόνο όριο είναι η φαντασία
✓ Άλλαξαν οι δυνατότητες στο Μάρκετινγκ και του Digital Marketeer
✓ Είναι όλα «ρόδινα»; Ο ανθρώπινος παράγοντας είναι κρίσιμος αλλά όχι για όλα πλέον
Ακολούθησε συζήτηση και απαντήσεις των ερωτημάτων που τέθηκαν από τους συμμετέχοντες.
Ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος συνεχίζει σταθερά να αποδίδει ιδιαίτερη βαρύτητα στη διαρκή εκπαίδευση και ενημέρωση των στελεχών των επιχειρήσεων-μελών του, αλλά και των ίδιων των επιχειρηματιών, πάνω στις τρέχουσες εξελίξεις σε επίκαιρα θέματα.
To Athens International College διαθέτει μια ευρεία σειρά ανοικτών σεμιναρίων για το upskilling και το reskilling των εργαζομένων. Ενδεικτικά αναφέρονται: η Τεχνητη Νοημοσύνη στην πράξη, Η Τέχνη της Παρουσίασης, Cosching skills for Managers