ΔΙΑΡΚΕΙΑ
20 ΩΡΕΣ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΖΩΣΗΣ-ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ
................................................
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
+30 210 2114671
Οι αλλαγές που προκύπτουν από τις νέες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών καθιστούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό απαραίτητο για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ), αποτελώντας κρίσιμο παράγοντα για την επιβίωσή τους. Το πρόγραμμα αυτό παρέχει στους συμμετέχοντες τις γνώσεις ώστε να κατανοήσουν τις δυνάμεις που ωθούν τις ΜΜΕ προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό, τις επιπτώσεις για τις επιχειρήσεις που εισέρχονται σε αυτή τη διαδικασία, καθώς και τις πολύπλευρες αλλαγές που απαιτούνται στη νοοτροπία, τις διαδικασίες και τη δομή του οργανισμού.
Σε ποιούς απευθύνονται;
Το πρόγραμμα αυτό απευθύνεται σε στελέχη μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ), ιδιοκτήτες ΜΜΕ, επιχειρηματικούς συμβούλους, καθώς και σε επαγγελματίες και φοιτητές που επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους και να αναπτύξουν δεξιότητες στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών και στην αξιοποίηση των ψηφιακών δυνατοτήτων ως στρατηγικών μοχλών ανάπτυξης για τις ΜΜΕ.
Οφέλη
Με τη συμμετοχή τους στο σεμινάριο «Ψηφιακός Μετασχηματισμός στις ΜΜΕ» του Athens International College, οι συμμετέχοντες θα μπορέσουν να:
Κατανοήσουν τις βασικές έννοιες και τη σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού, με έμφαση στις ανάγκες των πελατών, την προσαρμογή των επιχειρηματικών μοντέλων στις σύγχρονες απαιτήσεις και τη βελτίωση των διαδικασιών των ΜΜΕ.
Αναγνωρίσουν τα οφέλη, τις αδυναμίες και τις πιθανές προκλήσεις που μπορεί να προκύψουν κατά τον ψηφιακό μετασχηματισμό των ΜΜΕ, αξιολογώντας κριτικά το τρέχον οικονομικό και τεχνολογικό πλαίσιο.
Αναλύσουν και να επιλέξουν ψηφιακές τεχνολογίες και στρατηγικές για τις ΜΜΕ, αναπτύσσοντας την ικανότητα να προτείνουν και να σχεδιάζουν λύσεις σε επίπεδο ΜΜΕ.
Αντιμετωπίσουν δημιουργικά και αποτελεσματικά ζητήματα που ανακύπτουν στη διαδικασία ψηφιακού μετασχηματισμού και να αναπτύξουν τεκμηριωμένα επιχειρήματα για την υποστήριξη αυτών των διαδικασιών στο οικοσύστημα των ΜΜΕ.
Σχεδιάσουν, να αξιολογήσουν και να υλοποιήσουν κατάλληλες ψηφιακές στρατηγικές σε πραγματικές συνθήκες επιχειρηματικής λειτουργίας ΜΜΕ.
Αξιολογήσουν τις βασικές προκλήσεις και ευκαιρίες στη μετάβαση μιας ΜΜΕ στον ψηφιακό μετασχηματισμό, καθώς και τις τρέχουσες τάσεις στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό των ΜΜΕ.
Θεματικές Ενότητες Σεμιναρίου
Ενότητα 1
Ψηφιοποίηση και Ψηφιακός Μετασχηματισμός
Η Έννοια των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων
Ψηφιακά Επιχειρηματικά Μοντέλα για ΜΜΕ
Ενότητα 2
Στάδια Ψηφιακού Μετασχηματισμού ΜΜΕ
Παράγοντες που Οδηγούν στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των ΜΜΕ
Επιχειρηματική Ευελιξία και Δημιουργία Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος
Ενότητα 3
Διαδικασίες και Μέθοδοι Ψηφιακού Μετασχηματισμού ΜΜΕ
Οφέλη του Ψηφιακού Μετασχηματισμού για τις ΜΜΕ
Στρατηγικές Ψηφιακού Μετασχηματισμού ΜΜΕ
Ενότητα 4
Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Βιωσιμότητα ΜΜΕ
Αναδιοργάνωση Δομής για τις ΜΜΕ
Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Καινοτομία στις ΜΜΕ
Ενότητα 5
Προκλήσεις και Εμπόδια στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των ΜΜΕ
Ψηφιακός Μετασχηματισμός: Ζητήματα Ηγεσίας, Κόστους και Κουλτούρας
Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός στις Ελληνικές ΜΜΕ
Ενότητα 6
Μελέτες Περιπτώσεων
Ομαδικές Προφορικές Παρουσιάσεις
Αξιολόγηση Σεμιναρίου
Τελικές Παρουσιάσεις
Τελική Παρουσίαση
Κατά την τελευταία συνεδρία, οι συμμετέχοντες θα χωριστούν σε ομάδες και θα ετοιμάσουν μια παρουσίαση διάρκειας 15 λεπτών, αναλύοντας και συζητώντας πώς μια ελληνική ΜΜΕ θα μπορούσε να εφαρμόσει μεθόδους ψηφιακού μετασχηματισμού για να διασφαλίσει τη βιωσιμότητά της, λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές προκλήσεις και τα ζητήματα ανταγωνιστικότητας που προκάλεσε η πανδημία Covid-19.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση, οι συμμετέχοντες θα λάβουν Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Κατάρτισης.