Σε ποιους Απευθύνεται
Το πρόγραμμα αυτό έχει σχεδιαστεί για Brand Managers, ανώτερα στελέχη Marketing, Product Managers, επιχειρηματίες, ανώτερα στελέχη Πωλήσεων, καθώς και για επαγγελματίες και φοιτητές που αντιλαμβάνονται τον κρίσιμο ρόλο της Διαχείρισης Μάρκας στο πλαίσιο της ευρύτερης επιχειρηματικής στρατηγικής.
Οφέλη
Με τη συμμετοχή τους στο σεμινάριο Brand Management του Athens International College, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
-
Κατανοούν τις θεμελιώδεις έννοιες της Μάρκας και της Διαχείρισης Μάρκας, τόσο από επιχειρηματική όσο και από καταναλωτική σκοπιά.
-
Αναγνωρίζουν ευκαιρίες και προκλήσεις που μπορούν να επηρεάσουν τη θέση της μάρκας στην αγορά και να επιλέγουν τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές Brand Management.
-
Σχεδιάζουν, αναλύουν, υλοποιούν και αξιολογούν Στρατηγικές Μάρκας με στόχο την ενίσχυση της ταυτότητας και τη διατήρηση ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων.
-
Μαθαίνουν τις διαδικασίες, τεχνικές, εργαλεία και μεθόδους της Διαχείρισης Μάρκας για την ανάπτυξη Ταυτότητας και Αξίας Μάρκας.
-
Εκτιμούν τη σημασία της ανάπτυξης μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας στις Στρατηγικές Διαχείρισης Μάρκας, καθώς και τις προκλήσεις που μπορεί να εμφανιστούν κατά την εφαρμογή τους.
-
Αναγνωρίζουν τη μάρκα ως περιουσιακό στοιχείο της επιχείρησης/οργανισμού και κατανοούν τις βασικές μεθόδους αξιολόγησης της αξίας της.
Θεματικές Ενότητες Σεμιναρίου
Ενότητα 1
-
Η Έννοια της Μάρκας
-
Διαχείριση Μάρκας
-
Ταυτότητα Μάρκας
Ενότητα 2
-
Αξία Μάρκας (Brand Equity)
-
Στάδια Ανάπτυξης Μάρκας
-
Επέκταση Μάρκας (Brand Extension)
Ενότητα 3
-
Προγράμματα Μάρκετινγκ Μάρκας
-
Μέτρηση Απόδοσης Μάρκας
-
Ανάπτυξη Στρατηγικής Μάρκας
Ενότητα 4
-
Branding και Δημιουργία Μάρκας για την Επιχείρηση
-
Αρχές Διαχείρισης Μάρκας
-
Θεωρητικές Προσεγγίσεις στο Branding
Ενότητα 5
-
Σύγχρονα Ζητήματα Brand Management
-
Διαχείριση Μάρκας στη Ψηφιακή Εποχή
-
Brand Architecture
Ενότητα 6
-
Μελέτες Περιπτώσεων
-
Ομαδική Προφορική Παρουσίαση
-
Αξιολόγηση Σεμιναρίου
Με την επιτυχή ολοκλήρωση, οι συμμετέχοντες θα λάβουν Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Κατάρτισης