MBA in

TOURISM & HOSPITALITY

ΝΕΟΣ ΚΥΚΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2025


ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΜΕ EARLY BIRD DISCOUNT 30%

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους εργαζόμενους στον τομέα του τουρισμού και τους μάνατζερ που εργάζονται ή έχουν επαφή με τουριστικούς οργανισμούς και επιχειρήσεις. Στόχος είναι να βοηθήσει τους φοιτητές στη διαχείριση υπηρεσιών τουρισμού παρέχοντας το θεωρητικό υπόβαθρο και τις πρακτικές που θα τους επιτρέψουν να ανταπεξέλθουν στον απαιτητικό τομέα του τουρισμού. Το πρόγραμμα αυτό διατηρεί όλα τα πλεονεκτήματα του ΜΒΑ, δηλαδή τη διεύρυνση των γνώσεων, οι οποίες καλύπτουν όλο το εύρος των λειτουργιών μιας επιχείρησης, ενός οργανισμού, ενώ παράλληλα παρέχει και τη δυνατότητα της εξειδίκευσης στον τομέα του μάνατζμεντ των τουριστικών επιχειρήσεων.

Το πρόγραμμα MBA με εξειδίκευση στο Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων, αποτελείται από δύο έτη part-time φοίτησης με συναντήσεις ανά δεκαπενθήμερο, Παρασκευή απόγευμα και Σάββατο πρωί. Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου έτους, το οποίο είναι έτος υποδομής, ακολουθεί το δεύτερο έτος, που είναι έτος εξειδίκευσης και ολοκληρώνεται με την εκπόνηση της Διπλωματικής Εργασίας.

Tο μάθημα αποσκοπεί στον προσδιορισμό της αξίας των πληροφοριακών συστημάτων στην στρατηγική των επιχειρήσεων, στην σημασία της οργάνωσης των τμημάτων ΙΤ, ως ΙΤ Service Providers και στην αξιολόγηση των σύγχρονων ολοκληρωμένων πληροφοριακών συστημάτων.

Το μάθημα φιλοδοξεί να δώσει έμφαση στη σημασία του Ανθρώπινου Δυναμικού ως βασική παράμετρο δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Μέσα σ' αυτό το πλαίσιο αναλύονται οι σύγχρονες οπτικές, στρατηγικές και πολιτικές που θα οδηγήσουν στην επίτευξη του, σε ένα απαιτητικό επιχειρησιακό περιβάλλον.

To μάθημα δίνει έμφαση στη λογιστική πληροφόρηση, στην ανάλυση των Οικονομικών Καταστάσεων, στη μελέτη θεμάτων κοστολόγησης, τιμολόγησης, μόχλευσης, επενδυτικής στρατηγικής, αποδοτικότητας των επιχειρήσεων, ελέγχου και πολιτικής πιστώσεων.

Το μάθημα παρουσιάζει τις βασικές θεωρητικές αρχές, τα κριτήρια και τις ποσοτικές/ποιοτικές μεθόδους για την υποστήριξη της σύγχρονης διαδικασίας λήψης αποφάσεων σε ζητήματα που σχετίζονται με λειτουργίες της παραγωγής προϊόντων και παροχής υπηρεσιών, ώστε η διαδικασία αυτή να συμβάλλει στην αύξηση της αποδοτικότητας ή/και της αποτελεσματικότητας της επιχείρησης.

Το συγκεκριμένο course εστιάζεται στην παρουσίαση του όλου θεωρητικού πλαισίου του MARKETING MANAGEMENT, καθώς και στα θεωρητικά μοντέλα και στα εργαλεία υλοποίησης του.

Στους φοιτητές δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στον τρόπο με τον οποίο θα μπορέσουν να υλοποιήσουν και να εφαρμόσουν τα δεδομένα, μέσα από την εκπόνηση ενός brief MARKETING PLAN, που να ασχολείται με τις παραμέτρους Marketing του εσωτερικού και του εξωτερικού περιβάλλοντος μιας επιχείρησης ή οργανισμού.

To μάθημα δίνει έμφαση στην ανάλυση των βασικών μακροοικονομικών μεταβλητών (ανεργία, πληθωρισμός, επιτόκια, ΑΕΠ, ισοζύγιο, νομισματική και δημοσιονομική πολιτική) και στον τρόπο που η μεταβολή αυτών επηρεάζει την επενδυτική στρατηγική και την αναπτυξιακή δυναμική μιας χώρας.

Το μάθημα ολοκληρώνει τα μαθήματα του 1ου έτους του προγράμματος ΜΒΑ, δίνοντας έμφαση στις μεταβλητές του περιβάλλοντος, την ανάπτυξη εναλλακτικών στρατηγικών, την αξιολόγηση του και τη λήψη αποφάσεων από τις επιχειρήσεις, σε στρατηγικό επίπεδο.

Το μάθημα διερευνά τη στρατηγική ως ένα πεδίο αμφισβητήσεων και τονίζει την ανάγκη κατανόησης πολιτιστικών, κοινωνικών και ηθικών ζητημάτων καθώς και οικονομικών παραγόντων που ενισχύουν την ανάπτυξη στρατηγικής σε οργανισμούς. Εκπαιδεύει τους σπουδαστές στο να αναπτύξουν την ικανότητα να εμπλέκονται και να ασχολούνται πληρέστερα με τη συζήτηση περί της στρατηγικής των δικών τους και άλλων οργανισμών. Το μάθημα προσφέρει κριτική μελέτη των εργαλείων, μοντέλων και εννοιών για την εφαρμογή στρατηγικών και πολιτικών αειφορίας σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Επανεξετάζει τρέχουσες και διαμορφούμενες ιδέες και έννοιες στο πλαίσιο των παραγόντων που οδηγούν σε επιχειρησιακές αλλαγές οι οποίες απαιτούνται ως απάντηση στις επιτακτικές προκλήσεις που αφορούν τη διατηρησιμότητα και τις ευθύνες. Το μάθημα ερευνά πρακτικές, καινοτομίες και διαμορφούμενες ιδέες για την ενσωμάτωση της διάστασης της αειφορίας στην επιχειρησιακή πολιτική και δίνει έμφαση στην ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων μέσω των θεωριών περί της Διαχείρισης της Γνώσης και του Οργανισμού Μάθησης.

Το συγκεκριμένο μάθημα εστιάζει στην ανάπτυξη ατομικών ηγετικών δεξιοτήτων τονίζοντας ιδιαίτερα τη μεγιστοποίηση της δημιουργικότητας σε επίπεδο ατόμου, ομάδας και οργανισμού. Εξετάζονται διάφορες σύγχρονες θεωρίες περί ηγεσίας, μεταξύ των οποίων η περί μετασχηματιστικής ηγεσίας, που παρουσιάζεται με παραδείγματα και ολοκληρώνεται με πρακτικές ασκήσεις . Πέρα από τις θεωρητικές θεμελιώσεις, μεγάλη έμφαση δίνεται στην προσωπική ανέλιξη. Οι σπουδαστές αξιολογούν το δικό τους στυλ ηγεσίας χρησιμοποιώντας καθιερωμένες μετρήσεις, και με βάση τη σχετική θεωρία συνθέτουν ένα πρόγραμμα δράσης που θα αποτελέσει οδηγό της επαγγελματικής τους εξέλιξης. Η εργασία απαιτεί εφαρμογή της θεωρίας και κριτικής ανάλυσης που συμβάλλουν στην ανάπτυξη ηγετικών δεξιοτήτων και ηγετικού στυλ.

Επιχειρηματικότητα, με τη βοήθεια της προσέγγισης του μάνατζμεντ, ορίζεται ως χαρακτηριστική μορφή συμπεριφοράς διαχείρισης με καινοτόμα αποτελέσματα. Η επιχειρηματικότητα είναι ένα πρότυπο συμπεριφοράς που μπορεί να εφαρμοστεί σε όλους τους τύπους οργανισμών- δημόσιος τομέας, μη κερδοσκοπικοί και εμπορικοί οργανισμοί. Κάθε οργανισμός αναζητά την καινοτομία που εκφράζεται ως ανάγκη αυτού για οποιοδήποτε λόγο «να κάνει τις απαραίτητες κινήσεις ώστε να συμβούν καινούργια πράγματα», να εισάγει κάτι νέο. Αυτό μπορεί να είναι η δημιουργία κέρδους και πλούτου. Εναλλακτικά ενδέχεται να αφορά κοινωνική καινοτομία προς όφελος συγκεκριμένης κοινότητας. Και τα δύο απαιτούνται από μια οικονομία ώστε να διασφαλιστεί η ευημερία και η ευδαιμονία των πολιτών της. Το μάθημα ειδικότερα παρουσιάζει την επιχειρηματική ικανότητα και την ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων και γνώσεων στα πεδία της δημιουργικότητας, της αναζήτησης και ανάλυσης πληροφοριών, του σχεδιασμού και της δικτύωσης στο πλαίσιο της επιχειρηματικής αρένας ή κοινότητας.

Το μάθημα παρουσιάζει μια κριτική επισκόπηση των εννοιών της επιχειρησιακής ηθικής, της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και της διαχείρισης των ενδιαφερομένων μερών, και παρέχει στους σπουδαστές τη δυνατότητα να αναλύουν, να αξιολογούν και να διαμορφώνουν επιχειρηματικές αποφάσεις σύμφωνα με τις ηθικές και κοινωνικές εκτιμήσεις. Ειδικότερη έμφαση δίνεται στην ισχύουσα εταιρική πρακτική και τις πρόσφατες κανονιστικές εξελίξεις προκειμένου οι σπουδαστές να έχουν μια σύγχρονη, επικαιροποιημένη αντίληψη του ταχέως κινούμενου πεδίου. Το μάθημα προσεγγίζει και ασχολείται με τη συνεχή πραγματεία που αφορά το ρόλο των επιχειρησιακών οργανισμών ως μελλοντικού γενεσιουργού λόγου «διατηρήσιμης αξίας» για την επιχείρηση και την κοινωνία γενικά. Στη συνέχεια περνά στο πλαίσιο των περιοχών των λειτουργικών κανόνων μέσα από θέματα όπως λογιστικά πρότυπα, εταιρική διακυβέρνηση, πράσινο μάρκετινγκ, κοινωνική επιχειρηματικότητα, ευημερία των εργαζομένων, αειφόρος καινοτομία και διαχείριση της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας. Λαμβάνονται υπόψη οι επιπτώσεις των αρχών αυτών στις πρακτικές ηγεσίας που ακολουθούν οι σπουδαστές καθώς εισάγουν την έννοια της «υπεύθυνης ηγεσίας» από διάφορες οργανωσιακές, εθνικές, πολιτιστικές, ηθικές προοπτικές.

Το Μάνατζμεντ Τουριστικών Επιχειρήσεων: Έννοιες, Θεωρίες, Πρακτικές, Προγραμματισμός Δραστηριοτήτων σε Τουριστικές Επιχειρήσεις, Τα «Ενδιαφερόμενα Μέρη», Οργάνωση Τουριστικών Επιχειρήσεων, Οργανωσιακό κλίμα & κουλτούρα, Ανθρώπινοι Πόροι – Ειδικά θέματα στις Τουριστικές Επιχειρήσεις, Αξιοποίηση, Απόδοση & Ανάπτυξη Μάνατζμεντ.

Τουριστικές υπηρεσίες, Περιεχόμενο τους, Ιδιαιτερότητες, Η ποιότητα στις Τουριστικές Υπηρεσίες, Η σημασία του Ανθρώπινου παράγοντα, Σχεδιασμός Blue Print σε Τουριστικές υπηρεσίες, Το Μείγμα του Μάρκετινγκ σε Τουριστικές υπηρεσίες, Στρατηγικό Μάρκετινγκ σε Τουριστικές Επιχειρήσεις.

Το μάθημα στοχεύει να εισάγει τους σπουδαστές σε θέματα που εξασφαλίζουν γνώσεις περί ανθρώπινων συμπεριφορών σε εργασιακούς χώρους, μέσα από το σχεδιασμό ερευνητικών εργασιών, τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων και την παρουσίαση των αποτελεσμάτων. Το μάθημα εστιάζει σε δεξιότητες και γνώσεις που κρίνονται απαραίτητες για την επιτυχημένη ολοκλήρωση μιας ερευνητικής εργασίας.

Η διπλωματική εργασία παρέχει στους σπουδαστές τη δυνατότητα εξειδίκευσης σε έναν τομέα ενδιαφέροντος διεκπεραιώνοντας ένα ανεξάρτητο και σε βάθος ερευνητικό έργο, καθοδηγούμενοι από καθηγητές που ασχολούνται ενεργά με την έρευνα. Οι σπουδαστές αξιολογούν και συνθέτουν φιλοσοφίες περί έρευνας, χρησιμοποιώντας δευτερογενείς και/ή πρωτογενείς πηγές και αναλύουν τα ευρήματά τους σε σχέση με τις υπάρχουσες θεωρίες. Η διπλωματική εργασία ενδιαφέρει τους δυνητικούς μελλοντικούς εργοδότες, καθώς καταδεικνύει κριτικές ικανότητες, ερευνητική δεινότητα και επιχειρησιακές γνώσεις. Μπορεί επίσης να ωθήσει τους σπουδαστές στη διεξαγωγή περαιτέρω έρευνας, είτε στο πλαίσιο συμβουλευτικού ρόλου, είτε στο πλαίσιο συνεχούς ακαδημαϊκής έρευνας σε επίπεδο PhD.

Έναρξη:​

Οκτώβριος για το Χειμερινό Εξάμηνο ή Φεβρουάριος για το Εαρινό Εξάμηνο

Διάρκεια:​

2 έτη 

Ωράριο φοίτησης:​

Παρασκευή απόγευμα & Σάββατο πρωΐ, κάθε 15 ημέρες

Γλώσσα:

Ελληνικά

Προϋποθέσεις εγγραφής στα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών

- Πτυχίο Ανώτερης- Ανωτάτης Σχολής (ΤΕΙ ή ΑΕΙ) ή επαγγελματικούς τίτλους
- Επαγγελματική εμπειρία

Για το MBA γίνονται δεκτά και άτομα με σημαντική επαγγελματική εμπειρία, που κατέχουν Διευθυντικές θέσεις εργασίας, χωρίς να απαιτείται ένα πρώτο πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ, μετά από συνέντευξη εισδοχής.

Για την εγγραφή στο MBA, οι ενδιαφερόμενοι συμπληρώνουν αίτηση, που αξιολογείται κατά περίπτωση. Η ικανότητα σας στην ανάγνωση κειμένων στην Αγγλική θα εξεταστεί με συνέντευξη. Καθώς ήδη εργάζεστε σε επιχειρήσεις, υπηρεσίες και οργανισμούς, αναμένεται να έχετε ένα ικανοποιητικό επίπεδο γνώσης της Αγγλικής, το οποίο σας επιτρέπει την κατανόηση κειμένων στην Αγγλική. Αυτό θα εξεταστεί κατά τη συνέντευξη.

Δικαιολογητικά

  • Αντίγραφο Πτυχίου ή επαγγελματικών τίτλων σπουδών
  • Τέσσερις φωτογραφίες ταυτότητας (έγχρωμες – 3x4,5)
  • Αντίγραφο ταυτότητας
  • 2 Συστατικές επιστολές
  • Βεβαίωση εργασίας
  • Βιογραφικό σημείωμα

Υπάρχει η δυνατότητα χρηματοδότησης των προγραμμάτων μέσω του προγράμματος κατάρτισης εργαζομένων ΛΑΕΚ 0,06% του ΟΑΕΔ, απαραίτητη προϋπόθεση ο/η φοιτητής/τρια να είναι εργαζόμενος παράλληλα με τις σπουδές του.

Με την εγγραφή στο ICBS, οι φοιτητές ταυτόχρονα εγγράφονται και στο Πανεπιστήμιο του Winchester, το οποίο και χορηγεί την αντίστοιχη φοιτητική ταυτότητα.

Συμπληρώστε την φόρμα που ακολουθεί και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα!

    MBA in Tourism & Hospitality

    Οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών MBAs, Masters και Diplomas του Athens International College, που εκδίδονται από τα συνεργαζόμενα πανεπιστήμια του εξωτερικού, έχουν πλήρη επαγγελματική ισοδυναμία τίτλου σπουδών, με τους αντίστοιχους τίτλους των Ελληνικών Πανεπιστημίων.
    Η αναγνώριση των τίτλων σπουδών ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΗ και γίνεται από το ΑΤΕΕΝ (Αυτοτελές Τμήμα Εφαρμογής της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας) στο Υπουργείο Παιδείας.

    TOP