Το MA in Business Management απευθύνεται σε:
Μέσω της παρακολούθησης του προγράμματος MA in Business Management, οι φοιτητές έχουν πολλαπλά οφέλη καθώς:
Ολιστική κατανόηση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος
Οι φοιτητές αποκτούν σφαιρική εικόνα όλων των βασικών λειτουργιών μιας επιχείρησης — στρατηγική, marketing, χρηματοοικονομικά, ανθρώπινο δυναμικό, και operations.
Ανάπτυξη ηγετικών και διοικητικών δεξιοτήτων
Το πρόγραμμα ενισχύει ικανότητες στη λήψη αποφάσεων, την ηγεσία ομάδων, την επίλυση προβλημάτων και την αποτελεσματική διαχείριση ανθρώπων και πόρων.
Ενίσχυση της απασχολησιμότητας στην ελληνική και διεθνή αγορά
Οι απόφοιτοι είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι για θέσεις ευθύνης σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, σε κλάδους όπως τουρισμός, εμπόριο, υπηρεσίες, ναυτιλία και τεχνολογία.
Δυνατότητα αλλαγής ή αναβάθμισης καριέρας
Επαγγελματίες από άλλους τομείς (π.χ. μηχανικοί, κοινωνικοί επιστήμονες) μπορούν να αποκτήσουν τις απαραίτητες διοικητικές γνώσεις και να μετακινηθούν σε management θέσεις.
Εκπαίδευση σε σύγχρονες επιχειρηματικές πρακτικές
Το πρόγραμμα ενσωματώνει θέματα όπως βιωσιμότητα, ψηφιακός μετασχηματισμός, επιχειρηματικότητα και καινοτομία — προετοιμάζοντας τους φοιτητές για το σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Καλλιέργεια επιχειρηματικής σκέψης και πρωτοβουλίας
Οι φοιτητές ενθαρρύνονται να σκέφτονται επιχειρηματικά, να αναπτύσσουν δικά τους projects ή startups και να αξιοποιούν επιχειρηματικές ευκαιρίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Δικτύωση με συμφοιτητές, καθηγητές και επαγγελματίες
Το MA in Business Management παρέχει ένα δυναμικό περιβάλλον συνεργασίας και επαφής με ανθρώπους από διαφορετικούς κλάδους και χώρες, διευρύνοντας τους επαγγελματικούς και προσωπικούς ορίζοντες.
Αυτό το μάθημα θα επιτρέψει την ανάπτυξη των αναλυτικών δεξιοτήτων που είναι απαραίτητες για θετική συμβολή σε θέματα που αφορούν Λειτουργίες των Επιχειρήσεων. Θα πρέπει να περιγράφεται η στρατηγική συμβολή που μπορεί να παίξουν οι αποτελεσματικές Λειτουργίες των Επιχειρήσεων. Και, τέλος, οι φοιτητές θα είναι σε θέση να καθορίσουν πώς οι λειτουργίες εντός των οργανισμών του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα μπορούν να ενταχθούν με επιτυχία με άλλες οργανωτικές δραστηριότητες.
Το μάθημα παρέχει στους φοιτητές τις κατάλληλες δομές και μύηση στις αναδυόμενες σχετικές τεχνολογίες πληροφόρησης & επικοινωνίας που μπορούν να επηρεάσουν τις επιχειρήσεις.Οι φοιτητές θα αναπτύξουν την ικανότητα να αξιολογούν κριτικά και να ολοκληρώνουν τα συστήματα και τις τεχνολογίες της πληροφορίας και της γνώσης σε σχέση με τις επιχειρήσεις και άλλους οργανισμούς. Οι φοιτητές θα έχουν τελικά τη δυνατότητα να εξάγουν και να παρουσιάζουν σημαντικές πληροφορίες από τα ποσοτικά δεδομένα και να αξιολογούν κριτικά τα αποτελέσματά τους σε σχέση με τις επιχειρήσεις και άλλους οργανισμούς.
Αυτό το μάθημα θα επιτρέψει στους φοιτητές να μετρήσουν τις οικονομικές επιδόσεις, όπως απεικονίζονται στις οικονομικές καταστάσεις και ως πρόβλεψη στα έγγραφα οικονομικού σχεδιασμού. Να κατανοούν και να επικοινωνούν χρηματοοικονομικές γνώσεις και πληροφορίες στο πλαίσιο των συστημάτων υποβολής εκθέσεων διαχείρισης. Να εισάγει τεχνικές για την αξιολόγηση των οικονομικών κινδύνων και τη λήψη αποφάσεων.
Αυτή η ενότητα αποσκοπεί στην εισαγωγή όλων των βασικών θεωριών και ιδεών SHRM. Η παγκοσμιοποίηση και οι επιπτώσεις των αλλαγών στο εξωτερικό περιβάλλον συζητούνται στο πλαίσιο των αποφάσεων για τη διαχείριση των ανθρώπινων πόρων. Τα ζητήματα ανθρώπινου κεφαλαίου και ισότητας ανθρώπων αναλύονται μαζί με τις πρακτικές και τις διαδικασίες των οργανισμών στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού. Οι στόχοι των ενοτήτων είναι η κατανόηση του σημαντικού ρόλου του ανθρώπινου δυναμικού για την αποτελεσματικότητα της εταιρείας, η εξέταση διαφορετικών μεθόδων και τεχνικών HR και η εφαρμογή τους σε διαφορετικά πλαίσια.
Αυτό το μάθημα θα αναπτύξει μια κατανόηση των βασικών εννοιών Μάρκετινγκ (Marketing), ως και την κατανόηση πώς η οργανωτική απόδοση μπορεί να ενισχυθεί με έναν προσανατολισμό Μάρκετινγκ (Marketing). Θα παρέχει μια κατανόηση των ρόλων της ανάλυσης, σχεδιασμού, υλοποίησης και ελέγχου στη διαδικασία του Μάρκετινγκ (Marketing). Η εφαρμογή της έννοιας του Μάρκετινγκ (Marketing) σε πολλούς τομείς, συμπεριλαμβανομένων των καταναλωτών, του Β2Β και στους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς.
To Στρατηγικό Μάνατζμεντ ασχολείται με το κεντρικό ζήτημα του ανταγωνισμού. Η απάντηση στο ερώτημα αυτό προϋποθέτει την εξέταση των σύνθετων συνόλων των πόρων και των σχέσεων που αφορούν την επιχείρηση και το περιβάλλον της. Για να το πετύχουμε αυτό θα πρέπει να εξετάσουμε μια σειρά από εννοιολογικές και αναλυτικές προσεγγίσεις και μοντέλα για να μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε τους πόρους και τις δυνατότητες της οργάνωσης, και τις σχέσεις της με τους προμηθευτές, τους πελάτες, τους ενδιαφερομένους οργανισμούς και άλλες επιχειρήσεις. Μετά από αυτή την ανάλυση θα εξεταστούν τα ζητήματα που σχετίζονται με σχετικές ενέργειες για την κατανόηση, το σχεδιασμό και την υλοποίηση των στρατηγικών αλλαγών.
Το μάθημα διερευνά το ρόλο που διαδραματίζει η μικρή επιχείρηση στην οικονομία και την κοινωνία, και εξετάζει τη διαχείριση των μικρών επιχειρήσεων σε μια ευρεία ποικιλία πλαισίων και καταστάσεων. Το μάθημα εφαρμόζει μια ολιστική προσέγγιση. Λειτουργικά τμήματα, όπως η διαχείριση λειτουργιών, το μάρκετινγκ και η χρηματοδότηση συχνά δε βρίσκονται σε μικρές επιχειρήσεις. Αντ΄αυτού οι μάνατζερς πρέπει να είναι ευέλικτοι και να μπορούν να αντιμετωπίσουν την πολυπλοκότητα και την ασάφεια της λειτουργίας σε ένα σύγχρονο, δυναμικό, μεταμοντέρνο πλαίσιο.
Το μάθημα αυτό θα βοηθήσει τους φοιτητές να αναπτύξουν μια κατανόηση των πρόσθετων γνώσεων και δεξιοτήτων που απαιτούνται από τους μάνατζερς σε ένα διεθνές επιχειρηματικό περιβάλλον. Να επεκτείνει τη διαχειριστική ικανότητα για να αναλύσει τους κινδύνους που συνδέονται με τις διεθνείς επιχειρηματικές καταστάσεις. Αυτό θα δώσει τη δυνατότητα στους μάνατζερς να βελτιώσουν την κατανόησή τους από τη διερεύνηση ενός θέματος στο διεθνές μάνατζμεντ, που έχει σημασία για αυτούς ή την οργάνωσή τους.
Το μάθημα στοχεύει να εισάγει τους σπουδαστές σε θέματα που εξασφαλίζουν γνώσεις περί ανθρώπινων συμπεριφορών σε εργασιακούς χώρους, μέσα από το σχεδιασμό ερευνητικών εργασιών, τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων και την παρουσίαση των αποτελεσμάτων. Το μάθημα εστιάζει σε δεξιότητες και γνώσεις που κρίνονται απαραίτητες για την επιτυχημένη ολοκλήρωση μιας ερευνητικής εργασίας.
Η διπλωματική εργασία παρέχει στους σπουδαστές τη δυνατότητα εξειδίκευσης σε έναν τομέα ενδιαφέροντος διεκπεραιώνοντας ένα ανεξάρτητο και σε βάθος ερευνητικό έργο, καθοδηγούμενοι από καθηγητές που ασχολούνται ενεργά με την έρευνα. Οι σπουδαστές αξιολογούν και συνθέτουν φιλοσοφίες περί έρευνας, χρησιμοποιώντας δευτερογενείς και/ή πρωτογενείς πηγές και αναλύουν τα ευρήματά τους σε σχέση με τις υπάρχουσες θεωρίες. Η διπλωματική εργασία ενδιαφέρει τους δυνητικούς μελλοντικούς εργοδότες, καθώς καταδεικνύει κριτικές ικανότητες, ερευνητική δεινότητα και επιχειρησιακές γνώσεις. Μπορεί επίσης να ωθήσει τους σπουδαστές στη διεξαγωγή περαιτέρω έρευνας, είτε στο πλαίσιο συμβουλευτικού ρόλου, είτε στο πλαίσιο συνεχούς ακαδημαϊκής έρευνας σε επίπεδο PhD.
Προϋποθέσεις εγγραφής στα μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών
- Πτυχίο Ανώτερης- Ανωτάτης Σχολής (ΤΕΙ ή ΑΕΙ) ή επαγγελματικοί τίτλοι
- Επαγγελματική εμπειρία
Για την εγγραφή, οι ενδιαφερόμενοι συμπληρώνουν Αίτηση, που αξιολογείται κατά περίπτωση.
Απαιτείται ένα ικανοποιητικό επίπεδο γνώσης της Αγγλικής, το οποίο επιτρέπει την κατανόηση κειμένων στην Αγγλική.
Δικαιολογητικά
Φοίτηση
Έναρξη:
Οκτώβριος για το Χειμερινό Εξάμηνο ή Μάρτιος για το Εαρινό Εξάμηνο
Διάρκεια:
1 έτος
Ωράριο φοίτησης:
Παρασκευή απόγευμα και Σάββατο πρωΐ, κάθε 15 ημέρες
Γλώσσα:
Τα μαθήματα και η αξιολόγηση (εξετάσεις και εργασίες) γίνονται στην Ελληνική γλώσσα
Πτυχίο:
Το πτυχίο απονέμεται από το UNIVERSITY OF WINCHESTER, U.K.
Με την εγγραφή στο Athens International College, οι φοιτητές ταυτόχρονα εγγράφονται και στο Πανεπιστήμιο του Winchester, το οποίο και χορηγεί την αντίστοιχη φοιτητική ταυτότητα.