B2B ΠΩΛΗΣΕΙΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ
16 ΩΡΕΣ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ - ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ

................................................
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
+30 210 2114671

Στο σημερινό ταχέως εξελισσόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον, οι πωλήσεις B2B απαιτούν περισσότερα από τις παραδοσιακές τεχνικές πωλήσεων. Αυτό το προχωρημένο σεμινάριο έχει σχεδιαστεί για έμπειρους επαγγελματίες πωλήσεων, account managers και ηγετικά στελέχη που στοχεύουν να ενισχύσουν τις στρατηγικές πωλήσεών τους, να βελτιώσουν τα ποσοστά επιτυχίας τους και να επιτύχουν βιώσιμη ανάπτυξη.

Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν εις βάθος γνώση για το πώς να διαχειρίζονται σύνθετους κύκλους πωλήσεων, να καλλιεργούν μακροχρόνιες σχέσεις με πελάτες και να αξιοποιούν την τεχνολογία και την ανάλυση δεδομένων για να βελτιστοποιήσουν την απόδοση των πωλήσεών τους.

Κοινό Στόχος

  • Επαγγελματίες πωλήσεων B2B που επιθυμούν να ενισχύσουν τις δεξιότητές τους

  • Account managers υπεύθυνοι για μεγάλα ή σύνθετα χαρτοφυλάκια πελατών

  • Διευθυντές ανάπτυξης επιχειρήσεων και πωλήσεων που στοχεύουν στη βελτιστοποίηση της απόδοσης της ομάδας τους

  • Επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που θέλουν να βελτιώσουν τις διαδικασίες B2B πωλήσεων


Κύρια Μαθησιακά Αποτελέσματα

  • Προηγμένες Τεχνικές Πωλήσεων: Εξοικείωση με τη συμβουλευτική πώληση, την πώληση βάσει αξίας και τη διαχείριση πολλαπλών ενδιαφερομένων για το κλείσιμο συμφωνιών υψηλής αξίας.

  • Πελατοκεντρική Προσέγγιση: Προσωποποίηση προτάσεων, κατανόηση των αναγκών και δυσκολιών του πελάτη και τοποθέτηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας ως στρατηγικής λύσης.

  • Χτίσιμο και Διαχείριση Σχέσεων: Ανάπτυξη εμπιστοσύνης με λήπτες αποφάσεων, καλλιέργεια μακροχρόνιων συνεργασιών και διαχείριση απαιτητικών πελατών.

  • Τεχνολογία Πωλήσεων & Δεδομένα: Εξοικείωση με την ανάλυση δεδομένων και εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για πρόβλεψη συμπεριφοράς αγοραστών, βελτιστοποίηση διαδικασιών και αύξηση κερδοφορίας.

  • Στρατηγικές Διαπραγμάτευσης και Κλεισίματος: Διερεύνηση αποδεδειγμένων μοντέλων διαπραγμάτευσης, διαχείρισης αντιρρήσεων και τεχνικών κλεισίματος για ευνοϊκούς όρους και συμφωνίες υψηλής αξίας.


Θεματικές Ενότητες Σεμιναρίου

Εξοικείωση με τη Σύγχρονη Διαδικασία Πωλήσεων B2B

Module 1: Κατανόηση του Τοπίου των B2B Πωλήσεων

  • Η εξελισσόμενη φύση των B2B πωλήσεων: βασικές τάσεις, προκλήσεις και ευκαιρίες

  • Διαφορές B2B από B2C: γιατί οι B2B πωλήσεις είναι πιο σύνθετες

  • Συμπεριφορά αγοραστών σε B2B: πώς παίρνονται οι αποφάσεις και πώς επηρεάζονται

Module 2: Συμβουλευτική και Πώληση Βάσει Αξίας

  • Μετάβαση από την πώληση προϊόντος στη λύση

  • Αναγνώριση αναγκών του πελάτη και σύνδεση με τους επιχειρηματικούς του στόχους

  • Τεχνικές οικοδόμησης εμπιστοσύνης και στρατηγικής συμβουλευτικής σχέσης

Module 3: Εμπλοκή Πολλαπλών Ενδιαφερομένων & Σύνθετοι Κύκλοι Πωλήσεων

  • Χαρτογράφηση του customer journey και κατανόηση των ληπτών αποφάσεων

  • Διαχείριση μακροχρόνιων κύκλων πωλήσεων και εμπλοκή πολλών stakeholders

  • Δημιουργία συναίνεσης σε σύνθετα περιβάλλοντα πωλήσεων

Module 4: Προσαρμογή Πωλήσεων για Μέγιστο Αντίκτυπο

  • Δημιουργία εξατομικευμένων προτάσεων αξίας για διαφορετικούς decision-makers

  • Storytelling στις πωλήσεις: μετατροπή δεδομένων και χαρακτηριστικών σε ισχυρές αφηγήσεις

  • Case study: σχεδιασμός και παρουσίαση εξατομικευμένων προτάσεων


Προηγμένες Τεχνικές για Κλείσιμο Συμφωνιών & Διαχείριση Σχέσεων

Module 1: Πρακτικές Πωλήσεων με Βάση τα Δεδομένα και CRM

  • Χρήση CRM και εργαλείων αυτοματοποίησης πωλήσεων για εξορθολογισμό διαδικασιών

  • Αξιοποίηση δεδομένων και AI για προγνωστικές στρατηγικές πωλήσεων

  • Αποτελεσματική διαχείριση και ενημέρωση sales pipeline

Module 2: Δεξιοτεχνία στη Διαπραγμάτευση

  • Κατανόηση της δυναμικής των διαπραγματεύσεων σε B2B

  • Αποδεδειγμένες στρατηγικές για διαχείριση αντιρρήσεων και κλείσιμο συμφωνιών

  • Case studies από διαπραγματεύσεις υψηλής αξίας: τι λειτούργησε και τι όχι

Module 3: Χτίσιμο Μακροχρόνιων Σχέσεων με Πελάτες

  • Στρατηγικές μετά την πώληση και διατήρησης πελατών

  • Ανάπτυξη αξίας λογαριασμού μέσω cross-selling & upselling

  • Μετατροπή πελατών σε advocates: ενίσχυση πιστότητας και referrals

Module 4: Ηγεσία και Ευθυγράμμιση Ομάδων Πωλήσεων

  • Δημιουργία ευθυγράμμισης μεταξύ πωλήσεων, marketing και προϊόντων

  • Coaching και ανάπτυξη ομάδων υψηλής απόδοσης

  • Εφαρμογή sales enablement συστημάτων για ενδυνάμωση πωλησιακής ομάδας

  • Διαδραστική άσκηση: role-playing και προσομοιώσεις εκπαίδευσης ομάδων


Με την επιτυχή ολοκλήρωση, απονέμεται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Κατάρτισης.

ΦΟΡΜΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ

*Υποχρεωτικό πεδίο

    Υποβάλλω την Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, αφού έχω ενημερωθεί για τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

    Στο Athens International College, δημιουργούμε ευέλικτα ενδοεπιχειρησιακά προγράμματα εκπαίδευσης —δια ζώσης ή εξ αποστάσεως— προσαρμοσμένα στις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε επιχείρησης. ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΑΣ ΣΗΜΕΡΑ εξοπλίζοντας τις ομάδες σας με πολύτιμες γνώσεις και εργαλεία, απαραίτητα για την ανάπτυξη της εταιρείας σας. Ελάτε να συζητήσουμε τους στρατηγικούς σας στόχους και να προσαρμόσουμε τα εκπαιδευτικά προγράμματα στις δικές σας ανάγκες!

    TOP