Customer Experience: Δείκτες Απόδοσης Εμπειρίας Πελατών
Κυριακή, 10 Σεπτεμβρίου 2023
Σύμφωνα με έρευνα Customer Experience οι περισσότερες επιχειρήσεις παρακολουθούν έναν ή περισσότερους αναγνωρισμένους Δείκτες Απόδοσης Εμπειρίας Πελατών, όπως Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT), Customer Effort Score (CES), Churn rate, Retention rate, Customer Lifetime value (CLV). Οι ίδιες έρευνες μας δείχνουν πως τα δυο τρίτα των εταιρειών παρακολουθούν το NPS, ενώ παράλληλα το churn
- Published in ΑΡΘΡΑ
No Comments
Google Cloud Digital Leader για εργαζομένους, με επιδότηση 400€
Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2023
Με χαρά ανακοινώνουμε την έναρξη του νέου προγράμματος “Google Cloud Digital Leader” στο πλαίσιο της δράσης: «SUB2: Οριζόντια προγράμματα αναβάθμισης δεξιοτήτων για στοχευμένες πληθυσμιακές ομάδες (Horizontal upskilling/reskilling programs to targeted populations) – Δράση 16913». Σκοπός του προγράμματος είναι να δώσει τις τελευταίες γνώσεις για τα υπολογιστικά νέφη στους εκπαιδευόμενους και να τους καταρτίσει σε ότι
- Published in ΝΕΑ
Η Φυσική Αγωγή ως εργαλείο για την εξέλιξη
Δευτέρα, 26 Ιουνίου 2023
Η σωματική κίνηση είναι αναπόσπαστο στοιχείο της ζωής του ανθρώπου. H Φυσική Αγωγή είναι ο οργανωμένος τρόπος ενασχόλησης με τη σωματική κίνηση μέσα από τη συστηματική άσκηση, τα αθλήματα. Βάζει τις βάσεις για τη θωράκιση της υγείας, είναι παράγοντας πρόληψης ασθενειών. Ο νέος και η νέα που μαθαίνει να γυμνάζεται σωστά, έχει περισσότερες πιθανότητες να
- Published in ΑΡΘΡΑ