ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Χρήστος Βασιλόπουλος
ΔΙΑΡΚΕΙΑ
20 ΩΡΕΣ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ & ΩΡΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2024
17:30-21:00
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ
Live on-line
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΩΣ
ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ
................................................
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
+30 210 2114671
ΕΙΔΙΚΗ
ΠΡΟΣΦΟΡΑ
495€
Η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) αναμορφώνει το τοπίο των επιχειρήσεων, εισάγοντας νέες δρόμους, προοπτικές και δυνατότητες επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις λειτουργούν, οργανώνονται, παράγουν και αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους.
Η ενσωμάτωση της ΤΝ στο μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις που θέλουν να επιβιώσουν και να παράγουν στο άμεσο μέλλον. Με τις αναλύσεις και την αυτοματοποίηση που βασίζονται στην ΤΝ, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιστοποιήσουν τις δραστηριότητές τους, να βελτιώσουν τη δέσμευση των πελατών, να δημιουργήσουν περισσότερα έσοδα, να κατανοήσουν καλύτερα τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά των πελατών τους και να δημιουργήσουν εξατομικευμένες εκστρατείες μάρκετινγκ που θα έχουν απήχηση σε αυτούς. Η ΤΝ βοηθάει στον εντοπισμό νέων ευκαιριών, στη βελτιστοποίηση των στρατηγικών τιμολόγησης και στη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων. Ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις μπορούν να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, ευέλικτες και επιτυχημένες στις αντίστοιχες αγορές τους.
Σε ποιούς απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, στελέχη επιχειρήσεων, επαγγελματίες στο χώρο του μάρκετινγκ αλλά και σε όλους όσους ενδιαφέρονται να επεκτείνουν τις γνώσεις τους στις νέες δυνατότητες που προσφέρει η ΤΝ στο σχεδιασμό και εφαρμογή μίας σύγχρονης στρατηγικής μάρκετινγκ .
Οφέλη
Οι θεματικές ενότητες παρουσιάζονται και αναλύονται μέσω διαδραστικών συζητήσεων έτσι ώστε οι συμμετέχοντες να αποκομίσουν τα μέγιστα οφέλη και μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου να είναι σε θέση να:
Θεματολογία Σεμιναρίου
Ι. Εισαγωγή
II. Κατανόηση της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ
1. Αποδοτική διαφήμιση
2. Προβλεπτική ανάλυση
3. Τμηματοποίηση πελατών
4. Δυναμική εξατομίκευση περιεχομένου
5. Συμπεριφορική στόχευση
6. Αυτοματοποίηση της εξυπηρέτησης πελατών
7. Αξιολόγηση Leads και μετατροπή σε πωλήσεις
8. Χρήση Τ.Ν. στη δημιουργία περιεχομένου
9. Παρακολούθηση και ανάλυση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης
10. Social Media Listening με Τ.Ν.
11. Αυτοματοποιημένες αναρτήσεις στα Social Media
12. Βελτιστοποίηση μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
13. Προβλεπτική ανάλυση για αυτοματοποίηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
14. Προγραμματισμένη διαφήμιση
15. Στρατηγικές επαναστόχευσης με Τ.Ν.
16. Χρήση Τ.Ν. για μέτρηση και ανάλυση μάρκετινγκ
17. Αναφορές σε πραγματικό χρόνο
18. Μελέτες περιπτώσεων και ιστορίες επιτυχίας
19. Συμπέρασμα
Εισηγητής
Ο Χρήστος Βασιλόπουλος διαθέτει 24 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στον χώρο του digital marketing και business growth, καθώς και 3 χρόνια εξειδίκευση στο business coaching.
Εκπαιδευτικά, έχει πολυετείς συνεργασίες με πολυεθνικές, εκδοτικούς οργανισμούς, κολλέγια, επιχειρήσεις τουρισμού, ΜΚΟ, κοιτίδες επιχειρηματικότητας, επιχειρήσεις τεχνολογίας, φαρμακευτικές, F&B, καλλυντικών, κ.ά. στους τομείς της στρατηγικής marketing και digital marketing (Google Ads, SEO, Social, SEM). Ίδρυσε το πρώτο elearning στην Ελλάδα για θέματα Digital Marketing (2012), και το 2021 δημιούργησε το εξειδικευμένο Πλήρες WooCommerce και SEO Elearning Course.
Σε επίπεδο business coaching συνεργάζεται με στελέχη επιχειρήσεων προκειμένου να εντοπιστούν τα εμπόδια προς τον επιθυμητό στόχο, και να επιλυθούν. Είναι Certified Professional Coach , εκπαιδευμένος από τον I.C.A. και μέλος του I.C.F (International Coaching Federation).
Είναι συγγραφέας του βιβλίου coaching «Fear This Liar» στο οποίο αναλύει 22 φόβους-εμπόδια που σταματούν κάποιον από το να πετύχει τους στόχους του.
Είναι πτυχιούχος του City College of Athens και μετεκπαιδευμένος με πλήθος εξειδικευμένων σεμιναρίων σε θέματα marketing, πωλήσεων και τεχνολογίας. Έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε επιχειρήσεις digital marketing και πληροφορικής.
Ο Χρήστος Βασιλόπουλος είναι υπεύθυνος στρατηγικής για την Groowise και την ChannelDoubler διαχειρίζεται μία ομάδα 5 ατόμων, σε διαφορετικές χώρες και συνεργάζεται με επιχειρήσεις για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ολιστικών στρατηγικών ηλεκτρονικού εμπορίου. Ενδεικτικά αναφέρονται: ανάλυση αναγκών και αγορών, υλοποίηση και ενσωμάτωση της απαραίτητης τεχνολογίας, συμβουλευτική βελτιστοποίησης δομών και διαδικασιών και ανθρώπινων πόρων, εκτέλεση των ενεργειών marketing (B2B, B2C), βελτιστοποίηση leads και sales, καθώς και συνεχής συμβουλευτική για εύρεση νέων ευκαιριών και βελτιστοποίηση της σχέσης επένδυσης/απόδοσης.