MARKETING ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ

QUICK INFO

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Χρήστος Βασιλόπουλος

ΔΙΑΡΚΕΙΑ
20 ΩΡΕΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ & ΩΡΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
23, 24, 27, 30, 31 ΜΑΙΟΥ
17:30-21:00

ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ
Live on-line

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΩΣ 
20 ΜΑΙΟΥ

................................................
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
+30 210 2114671

EARLY BIRD
470€
 έως 17/5

..........................................

NORMAL ENTRY
590€
 έως 23/5

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) αναμορφώνει το τοπίο των επιχειρήσεων, εισάγοντας νέες δρόμους, προοπτικές και δυνατότητες επαναπροσδιορίζοντας τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις λειτουργούν, οργανώνονται, παράγουν και αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους.

Η ενσωμάτωση της ΤΝ στο μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις που θέλουν να επιβιώσουν και να παράγουν στο άμεσο μέλλον. Με τις αναλύσεις και την αυτοματοποίηση που βασίζονται στην ΤΝ, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιστοποιήσουν τις δραστηριότητές τους, να βελτιώσουν τη δέσμευση των πελατών, να δημιουργήσουν περισσότερα έσοδα, να κατανοήσουν καλύτερα τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά των πελατών τους και να δημιουργήσουν εξατομικευμένες εκστρατείες μάρκετινγκ που θα έχουν απήχηση σε αυτούς. Η ΤΝ βοηθάει στον εντοπισμό νέων ευκαιριών, στη βελτιστοποίηση των στρατηγικών τιμολόγησης και στη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων. Ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις μπορούν να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, ευέλικτες και επιτυχημένες στις αντίστοιχες αγορές τους.

 

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων,  στελέχη επιχειρήσεων, επαγγελματίες στο χώρο του μάρκετινγκ αλλά και σε όλους όσους ενδιαφέρονται να επεκτείνουν τις γνώσεις τους στις νέες δυνατότητες που προσφέρει η ΤΝ στο σχεδιασμό και εφαρμογή μίας σύγχρονης στρατηγικής μάρκετινγκ .

 

Οφέλη

Οι θεματικές ενότητες παρουσιάζονται και αναλύονται μέσω διαδραστικών συζητήσεων έτσι ώστε οι συμμετέχοντες να αποκομίσουν τα μέγιστα οφέλη και μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου να είναι σε θέση να: 

  • Κατανοήσουν πως διαμορφώνεται και εξελίσσεται πλέον το digital marketing
  • Μπορούν να κάνουν καλύτερες προβλέψεις και να βελτιστοποιούν την ποιότητα αλλά και εξυπηρέτησης των πελατών τους
  • Γνωρίζουν τι πρέπει, τι μπορεί να κάνει και τι μπορεί να χρησιμοποιήσει μία  επιχείρηση από την Τεχνητή Νοημοσύνη σε σχέση με το Digital Marketing
  • Αντιληφθούν την Τεχνητή Νοημοσύνη ως ευκαιρία για μείωση εξόδων στο digital marketing
  • Μάθουν πως μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης φιλτράρεται καλύτερα το πλήθος της πληροφορίας σε σχέση με το digital marketing
  • δουν παραδείγματα ενεργειών και πως όλα τα μέρη του digital marketing «δένουν» και παρακολουθούνται με την έξυπνη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης

 

Θεματολογία Σεμιναρίου


Ι. Εισαγωγή

  • Σύντομη επισκόπηση του αυξανόμενου ρόλου της τεχνολογίας στις επιχειρήσεις
  • Η κρίσιμη αλλαγή του τρόπου σκέψης για την επιχείρηση του (άμεσου) μέλλοντος

II. Κατανόηση της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ

  • Ορισμός και επεξήγηση της Τ.Ν. στο πλαίσιο του μάρκετινγκ
  • Παραδείγματα εφαρμογών Τ.Ν. στο μάρκετινγκ (π.χ. προγνωστική ανάλυση, εξατομικευμένες συστάσεις, chatbots)
  • Πώς η Τ.Ν. συμπληρώνει τις παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ 

1. Αποδοτική διαφήμιση

  • Σύγκριση της σχέσης κόστους-αποτελεσματικότητας της ψηφιακής διαφήμισης με τις παραδοσιακές μεθόδους
  • Μεγιστοποίηση της κατανομής του προϋπολογισμού για βέλτιστα αποτελέσματα

2. Προβλεπτική ανάλυση

  • Αξιοποίηση αλγορίθμων Τ.Ν. για την ανάλυση ιστορικών δεδομένων και την πρόβλεψη μελλοντικών τάσεων
  • Βελτίωση της λήψης αποφάσεων με την πρόβλεψη της συμπεριφοράς των πελατών

3. Τμηματοποίηση πελατών

  • Εργαλεία Τ.Ν. για την αυτόματη τμηματοποίηση και τη δημιουργία προφίλ πελατών
  • Προσαρμογή των στρατηγικών μάρκετινγκ σε συγκεκριμένα τμήματα κοινού

4. Δυναμική εξατομίκευση περιεχομένου

  • Εφαρμογή εξατομίκευσης με βάση την τεχνητή νοημοσύνη για το περιεχόμενο του ιστότοπου και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη μέσω εξατομικευμένων συστάσεων

5. Συμπεριφορική στόχευση

  • Χρήση Τ.Ν. για την ανάλυση της συμπεριφοράς των χρηστών και τη στόχευση του κοινού με σχετικό περιεχόμενο
  • Βελτίωση της στόχευσης διαφημίσεων για υψηλότερα ποσοστά μετατροπής

6. Αυτοματοποίηση της εξυπηρέτησης πελατών

  • Εφαρμογή chatbots για άμεση υποστήριξη πελατών και επίλυση ερωτημάτων
  • Ενίσχυση της δέσμευσης των πελατών μέσω διαδραστικών διεπαφών συνομιλίας

7. Αξιολόγηση Leads και μετατροπή σε πωλήσεις

  • Χρήση chatbots με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης για την αναγνώριση και τη μετατροπή leads
  • Εξορθολογισμός του sales funnel μέσω αυτοματοποιημένων αλληλεπιδράσεων

8. Χρήση Τ.Ν. στη δημιουργία περιεχομένου

  • Αξιοποίηση εργαλείων Τ.Ν. για τη δημιουργία περιεχομένου, τη βελτιστοποίηση και την ανάλυση λέξεων-κλειδιών
  • Βελτίωση των επιδόσεων SEO μέσω περιεχομένου που δημιουργείται με Τ.Ν.

9. Παρακολούθηση και ανάλυση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης

  • Αλγόριθμοι Τ.Ν. για την παρακολούθηση των κατατάξεων στις μηχανές αναζήτησης
  • Ανάλυση δεδομένων για τη βελτιστοποίηση των στρατηγικών SEO για καλύτερη ορατότητα

10. Social Media Listening με Τ.Ν.

  • Παρακολούθηση των συνομιλιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τη χρήση αλγορίθμων Τ.Ν.
  • Εξαγωγή πληροφοριών για την ενημέρωση των στρατηγικών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

11. Αυτοματοποιημένες αναρτήσεις στα Social Media

  • Προγραμματισμός και βελτιστοποίηση αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με Τ.Ν.
  • Βελτίωση της εμβέλειας και της δέσμευσης μέσω βέλτιστων χρόνων ανάρτησης

12. Βελτιστοποίηση μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

  • Εφαρμογή Τ.Ν. για εξατομικευμένες εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Βελτιστοποίηση του περιεχομένου και του χρονισμού των email για υψηλότερα ποσοστά ανοίγματος και κλικ

13. Προβλεπτική ανάλυση για αυτοματοποίηση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

  • Χρήση προγνωστικών αναλύσεων για την αυτοματοποίηση ακολουθιών email με βάση τη συμπεριφορά των πελατών
  • Βελτίωση της συνάφειας και της αποτελεσματικότητας των προσπαθειών μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

14. Προγραμματισμένη διαφήμιση

  • Αξιοποίηση της Τ.Ν. για προγραμματική αγορά και βελτιστοποίηση διαφημίσεων
  • Μεγιστοποίηση της απόδοσης των διαφημίσεων μέσω προσφορών σε πραγματικό χρόνο

15. Στρατηγικές επαναστόχευσης με Τ.Ν.

  • Εφαρμογή εκστρατειών επαναστόχευσης με βάση την Τ.Ν. για τους επισκέπτες του ιστότοπου
  • Αύξηση των ποσοστών μετατροπής μέσω της επαναπροσέλκυσης δυνητικών πελατών

16. Χρήση Τ.Ν. για μέτρηση και ανάλυση μάρκετινγκ

  • Χρήση Τ.Ν.  για την ανάλυση μεγάλων συνόλων δεδομένων και την εξαγωγή ουσιαστικών πληροφοριών
  • Εξορθολογισμός της διαδικασίας μέτρησης της απόδοσης καμπάνιας

17. Αναφορές σε πραγματικό χρόνο

  • Εφαρμογή εργαλείων Τ.Ν. για αναφορές και ανάλυση σε πραγματικό χρόνο
  • Λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων για τη συνεχή βελτιστοποίηση της καμπάνιας

18. Μελέτες περιπτώσεων και ιστορίες επιτυχίας

  • Παρουσίαση παραδειγμάτων επιχειρήσεων που εφαρμόζουν με επιτυχία την Τ.Ν. στο ψηφιακό μάρκετινγκ
  • Ανάδειξη του θετικού αντίκτυπου στις επιδόσεις των εκστρατειών και στη συνολική επιχειρηματική επιτυχία

19. Συμπέρασμα

  • Σύνοψη των βασικών πλεονεκτημάτων της χρήσης της Τ.Ν. στο ψηφιακό μάρκετινγκ
  • Ενθάρρυνση των επιχειρήσεων να αγκαλιάσουν τις τεχνολογίες Τ.Ν. για ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Εισηγητής   

Ο Χρήστος Βασιλόπουλος διαθέτει 24 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στον χώρο του digital marketing και business growth, καθώς και 3 χρόνια εξειδίκευση στο business coaching

Εκπαιδευτικά, έχει πολυετείς συνεργασίες με πολυεθνικές, εκδοτικούς οργανισμούς, κολλέγια, επιχειρήσεις τουρισμού, ΜΚΟ, κοιτίδες επιχειρηματικότητας, επιχειρήσεις τεχνολογίας, φαρμακευτικές, F&B, καλλυντικών, κ.ά. στους τομείς της στρατηγικής marketing και digital marketing (Google AdsSEOSocialSEM). Ίδρυσε το πρώτο elearning στην Ελλάδα για θέματα Digital Marketing (2012), και το 2021 δημιούργησε το εξειδικευμένο Πλήρες WooCommerce και SEO Elearning Course.

Σε επίπεδο business coaching συνεργάζεται με στελέχη επιχειρήσεων προκειμένου να εντοπιστούν τα εμπόδια προς τον επιθυμητό στόχο, και να επιλυθούν. Είναι Certified Professional Coach , εκπαιδευμένος από τον I.C.A. και μέλος του I.C.F (International Coaching Federation).

Είναι συγγραφέας του βιβλίου coaching «Fear This Liar» στο οποίο αναλύει 22 φόβους-εμπόδια που σταματούν κάποιον από το να πετύχει τους στόχους του.

Είναι πτυχιούχος του City College of Athens και μετεκπαιδευμένος με πλήθος εξειδικευμένων σεμιναρίων σε θέματα marketing, πωλήσεων και τεχνολογίας. Έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε επιχειρήσεις digital marketing και πληροφορικής.

Ο Χρήστος Βασιλόπουλος είναι υπεύθυνος στρατηγικής για την Groowise και την ChannelDoubler διαχειρίζεται μία ομάδα 5 ατόμων, σε διαφορετικές χώρες και συνεργάζεται με επιχειρήσεις για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ολιστικών στρατηγικών ηλεκτρονικού εμπορίου. Ενδεικτικά αναφέρονται: ανάλυση αναγκών και αγορών, υλοποίηση και ενσωμάτωση της απαραίτητης τεχνολογίας, συμβουλευτική βελτιστοποίησης δομών και διαδικασιών και ανθρώπινων πόρων,  εκτέλεση των ενεργειών marketing (B2BB2C), βελτιστοποίηση leads και sales, καθώς και συνεχής συμβουλευτική για εύρεση νέων ευκαιριών και βελτιστοποίηση της σχέσης επένδυσης/απόδοσης. 

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία σας, προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τo σεμινάριο.

Εναλλακτικά, μπορείτε να μας καλέσετε μας στο +30 210 2114671.

Θα χαρούμε πολύ να σας ενημερώσουμε!

    Υποβάλλω την Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, αφού έχω ενημερωθεί για τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

    Στο Athens International College και στο ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΔΒΜ δημιουργούμε προγράμματα ευέλικτης, ενδοεπιχειρησιακής, δια ζώσης και εξ αποστάσεως, εκπαίδευσης, τα οποία προσαρμόζουμε στις ειδικές απαιτήσεις της κάθε επιχείρησης.
    ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΑΣ ΣΗΜΕΡΑ προσφέροντας στις ομάδες σας πολύτιμες γνώσεις και εφόδια που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
    Ελάτε να συζητήσουμε τους στρατηγικούς σας στόχους και να προσαρμόσουμε τα εκπαιδευτικά προγράμματα στις ανάγκες σας!

    TOP