Το Digital Marketing αποτελεί πλέον ένα από τα δυναμικότερα εργαλεία, που έχουν στη διάθεση τους οι επιχειρήσεις, για να επικοινωνήσουν με τα κοινά τους. Το Digital Communication (ψηφιακή επικοινωνία) έχει δώσει νέες δυνατότητες και έχει δημιουργήσει ένα νέο περιβάλλον για την προβολή, τη διαφήμιση, την προώθηση και τις πωλήσεις. Είναι το μέσο που κέρδισε τον Covid-19! Πως όμως το χειρίζονται οι ελληνικές επιχειρήσεις; Υπάρχει μια συγκεκριμένη στρατηγική για την επίτευξη των επιχειρηματικών στόχων; Ποια είναι η σωστή προσέγγιση; Ποια εργαλεία είναι τα κατάλληλα για την κάθε επιχείρηση; Με ποια κριτήρια πρέπει να επιλέγονται; Ποιο περιεχόμενο συμβάλλει στην βέλτιστη επικοινωνία; Πως διαφοροποιούνται τα δεδομένα στην εποχή της πανδημίας και πως θα εξελιχθούν μετά από αυτή; Αυτά είναι κάποια από τα θέματα που συζητήθηκαν σε αυτό το πολύ ενδιαφέρον webinar την Τετάρτη 31/3/2021 από έναν ειδικό του κλάδου τον κ. Θωμά Κοκόνογλου.
Mini Βιογραφικό
Ο κ. Θωμάς Κοκόνογλου είναι CEO του διαφημιστικού ομίλου Istopolis Group, με παρουσία σε 4 πόλεις Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Λονδίνο-Βερολίνο. Ο Όμιλος αποτελείται από 4 τμήματα Web, Creative, Production & Planning με εξειδίκευση σε 360o ολοκληρωμένα digital projects.