του Γεράσιμου Τζαμαρέλου*
Χωρίς καμία αμφιβολία, όλοι κάνουμε έναν έλεγχο συχνά-πυκνά σε ορισμένα ζητήματα που αφορούν την διαδικτυακή παρουσία του Brand μας. Ή μήπως όχι;
Μην το αμελείτε! Χρειάζεται καθημερινή φροντίδα και μία στο τόσο, θέλει ιδιαίτερη φροντίδα.
Για αυτό ετοίμασα έναν σύντομο οδηγό με το βασικό check list!
Υποθετικά έχουμε το Brand μας – Domain – το έχουμε σχεδιάσει και είμαστε live. Αυτό σημαίνει ότι το website μας λειτουργεί. Δηλαδή έχουμε το Hosting Plan μας, έχουμε τα Menu μας, γνωρίζουμε τι κάνουμε και σε ποιους απευθυνόμαστε, έχουμε σχεδιάσει την στρατηγική μας, τις τακτικές μας, κτλ.
Παρόλα αυτά, η πρώτη βασική κίνηση είναι να περιηγηθούμε εκ νέου σε ΟΛΟ το website μας, μήπως και βρούμε κάτι. Ενδεχομένως κάποιο error page, κάποιο Link με λάθος ανακατεύθυνση. Εάν κάνουμε email Marketing, φροντίζουμε να λειτουργεί σωστά ο σύνδεσμος εγγραφής, μέσα από την ιστοσελίδα μας. Έχουμε πει πολλές φορές, εάν δεν αγοράσουμε οι ίδιοι και δεν μας πείσει το ίδιο το website μας, δεν θα αγοράσει κανείς άλλος από αυτό. Πόσο μάλλον να δώσει το Email του.
Πάμε τώρα στα αμέσως επόμενα Tasks και βασικά Check lists!
Task: SEO – Προσέχουμε και μετράμε το website μας – το seo score – ανάλογα και με τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε και μας εξυπηρετούν. Εννοείται στα βασικά είναι και το page speed μας. Ανάλογα λοιπόν με το check up πράττουμε και διορθώνουμε αντίστοιχα.
Task: BLOG – Τσεκάρουμε τα άρθρα μας, τα keywords, την δομή τους και τις παραγράφους και ασφαλώς τα Call to Actions κουμπιά μας, ότι λειτουργούν. Φτιάχνουμε ένα νέο Blog Calendar για το επόμενο διάστημα, για να γνωρίζουμε τι θα γράψουμε για να αναρτήσουμε στο website μας και να μην χάσουμε καθόλου πολύτιμο χρόνο.
Task: Social Media – Ανάλογα με τα Social που χρησιμοποιούμε, παρακολουθούμε λίγο πιο αναλυτικά τα στοιχεία κοινού καθώς και τα στατιστικά μας. Τροποποιούμε ενδεχομένως περιεχόμενο ή ακόμα και τι εικόνες ή τα Video μας. Προσαρμόζουμε, εάν χρειάζεται νέες τακτικές marketing και προσέχουμε να κάνουμε live videos. Είναι κάτι που όλες οι πλατφόρμες θέλουν.
Task: Videos ή Podcast – Προσέχουμε και πάλι τα στατιστικά και ασφαλώς τον εμπλουτισμό των ενοτήτων μας. Φροντίζουμε να είμαστε συνεπείς με το κοινό που μας ακολουθεί και ακούει, στις συγκεκριμένες ημέρες και ώρες που έχουμε αποφασίσει να βγαίνουμε live.
Δεν είναι καθόλου κακό να προσέχουμε ορισμένα πράγματα, για να έχουμε κάποια αποτελέσματα. Ασφαλώς και το διευκρινίζω, ο παραπάνω οδηγός εμπεριέχει κάποια πολύ βασικά στοιχεία και όχι όλες τις ενέργειες που κάνουμε. Πάντα όμως ξεκινάμε από τα βασικά.
* Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος, Ph.D είναι απόφοιτος του ICBS, κάτοχος Μεταπτυχιακού τίτλου, κάτοχος Διδακτορικού τίτλου σπουδών στο Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ και Πτυχιούχος στην Επικοινωνία και στην ψυχολογία του καταναλωτή. Είναι καθηγητής επιχειρηματικών σεμιναρίων Πανεπιστημιακών ιδρυμάτων και Δημόσιων Οργανισμών, με εξειδίκευση σε θέματα Digital Marketing και Επιχειρηματικότητας. |