Ο “αντιδραστισμός” των επιχειρήσεων στην πρόοδο
Παρασκευή, 10 Νοεμβρίου 2023
Προκύπτων εκ της λέξης αντιδράω-ω και εμφανώς εντός εισαγωγικών, το corpus του τίτλου θα μπορούσε εύκολα να παρασύρει τον αναγνώστη σε δαιδαλώδεις διαδρόμους σκέψης ως προς τη φύση και το περιεχόμενου του άρθρου που έστω κι αδρομερώς πρόκειται να διαβάσει. Στην πραγματικότητα, ο όρος “αντιδραστισμός” χρησιμοποιείται (σχεδόν καταχρηστικά) προκειμένου να περιγράψει ένα έντονο φαινόμενο των
- Published in ΑΡΘΡΑ
Digital Customer Experience (DCX): Βελτιώστε την Ψηφιακή Εμπειρία των Πελατών σας
Παρασκευή, 13 Οκτωβρίου 2023
Digital Customer Experience = Βελτιώνω την Ψηφιακή Εμπειρία των Πελατών μου Είναι κοινώς αποδεκτό πως η πανδημία επιτάχυνε τις εξελίξεις και οδήγησε τις επιχειρήσεις σε ενέργειες ώστε να ανταποκριθούν άμεσα στην αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών και να αντιμετωπίσουν τη νέα κατάσταση ενσωματώνοντας τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό. Apps, Machine Learning, AI και άλλοι τύποι νέας τεχνολογίας
- Published in ΑΡΘΡΑ
Customer Experience: Δείκτες Απόδοσης Εμπειρίας Πελατών
Κυριακή, 10 Σεπτεμβρίου 2023
Σύμφωνα με έρευνα Customer Experience οι περισσότερες επιχειρήσεις παρακολουθούν έναν ή περισσότερους αναγνωρισμένους Δείκτες Απόδοσης Εμπειρίας Πελατών, όπως Net Promoter Score (NPS), Customer Satisfaction (CSAT), Customer Effort Score (CES), Churn rate, Retention rate, Customer Lifetime value (CLV). Οι ίδιες έρευνες μας δείχνουν πως τα δυο τρίτα των εταιρειών παρακολουθούν το NPS, ενώ παράλληλα το churn
- Published in ΑΡΘΡΑ