MARKETING ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ - ADVANCED ESSENTIALS

ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΑΣ

συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην φόρμα που ακολουθεί ή καλέσετε μας στο +30 210 2114671.

QUICK INFO

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Χρήστος Βασιλόπουλος

ΔΙΑΡΚΕΙΑ
4 ΩΡΕΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ & ΩΡΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
26 ΙΟΥΝΙΟΥ 2024
17:30-21:00

ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ
Live on-line

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΩΣ 
21 ΙΟΥΝΙΟΥ

................................................
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
+30 210 2114671

ΕΙΔΙΚΗ
ΠΡΟΣΦΟΡΑ
290€

Η κατανόηση του πως επηρεάζει η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) όλο το φάσμα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ είναι πλέον θέμα επιβίωσης ή εξαφάνισης μίας επιχείρησης ανεξαρτήτως μεγέθους.

Μαζί με αυτό, η ΤΝ επιφέρει και ένα μεγάλο αριθμό ευκαιριών για τις επιχειρήσεις, που αναδεικνύονται ξεκάθαρα μόλις γίνει κατανοητή η πραγματική της συμβολή, πέρα από τη «γνωστή και απλή» ταχύτητα δημιουργίας κειμένου, φωτογραφιών ή «απαντήσεων» από το ChatGPT.

Όλο το φάσμα του Μάρκετινγκ επηρεάζεται θετικά και ταυτόχρονα μειώνονται κάθετα τα κόστη ενεργειών, καθώς και η ταχύτητα δοκιμών ανταπόκρισης του κοινού, όπως και η ικανότητα για ταχύτατες προβλέψεις αποδόσεων.

Αυτά που πριν έπαιρναν ημέρες ή εβδομάδες, πάρα πολλές εργατοώρες και σημαντικό μερίδιο από το διαθέσιμο budget, πλέον – με τη σωστή οργάνωση και τεχνολογία- γίνονται στιγμιαία, σε λίγες ώρες ή σε λίγες ημέρες.

Από το advanced reporting, έως το σωστό Ad Spending, και την επιπέδου laser στόχευση, όλα έχουν ήδη βελτιωθεί.

Μένει μόνο να μάθετε τις δυνατότητες αλλά και παραδείγματα άλλων επιχειρήσεων που ήδη τα έκαναν σωστά.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη, εξισώνει προς τα κάτω τα κόστη των εργαλείων. Τα ίδια ακριβώς εργαλεία, στα ίδια χαμηλά κόστη, είναι διαθέσιμα προς τις επιχειρήσεις όλων των μεγεθών.

Η ΤΝ βοηθάει στον εντοπισμό νέων ευκαιριών, στην δραματικά καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών, στη βελτιστοποίηση των στρατηγικών τιμολόγησης και στη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων. Ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις μπορούν να γίνουν πιο ανταγωνιστικές, ευέλικτες και επιτυχημένες στις αντίστοιχες αγορές τους.

 

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων,  στελέχη επιχειρήσεων, επαγγελματίες στο χώρο του μάρκετινγκ αλλά και σε όλους όσους ενδιαφέρονται να επεκτείνουν τις γνώσεις τους στις νέες δυνατότητες που προσφέρει η ΤΝ στο σχεδιασμό και εφαρμογή μίας σύγχρονης στρατηγικής μάρκετινγκ .

 

Οφέλη

Οι θεματικές ενότητες παρουσιάζονται και αναλύονται μέσω διαδραστικών συζητήσεων έτσι ώστε οι συμμετέχοντες να αποκομίσουν τα μέγιστα οφέλη και μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου να είναι σε θέση να: 

  • Κατανοήσουν πως διαμορφώνεται και εξελίσσεται πλέον το digital marketing
  • Δουν τις νέες δυνατότητες καλύτερων προβλέψεων, βελτίωσης της ποιότητας υπηρεσιών αλλά και της  εξυπηρέτησης των πελατών τους
  • Γνωρίζουν τι πρέπει, τι μπορεί να κάνει και τι μπορεί να χρησιμοποιήσει μία  επιχείρηση από την Τεχνητή Νοημοσύνη σε σχέση με το Digital Marketing
  • Αντιληφθούν την Τεχνητή Νοημοσύνη ως ευκαιρία για μείωση εξόδων στο digital marketing
  • Μάθουν πως μέσω της Τεχνητής Νοημοσύνης φιλτράρεται καλύτερα το πλήθος της πληροφορίας σε σχέση με το digital marketing
  • Δουν παραδείγματα ενεργειών και πως όλα τα μέρη του digital marketing «δένουν» και παρακολουθούνται με την έξυπνη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης

 

Θεματολογία Σεμιναρίου

Διδακτική ενότητα Ι: Εισαγωγή

  • Σύντομη επισκόπηση του αυξανόμενου ρόλου της τεχνολογίας στις επιχειρήσεις
  • Η κρίσιμη αλλαγή του τρόπου σκέψης για την επιχείρηση του (άμεσου) μέλλοντος

Διδακτική Ενότητα II: Κατανόηση της τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ

  • Ορισμός και επεξήγηση της Τ.Ν. στο πλαίσιο του μάρκετινγκ
  • Παραδείγματα εφαρμογών Τ.Ν. στο μάρκετινγκ (π.χ. προγνωστική ανάλυση, εξατομικευμένες συστάσεις, chatbots)
  • Πώς η Τ.Ν. συμπληρώνει τις παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ
  • Αποδοτική διαφήμιση
  • Προβλεπτική ανάλυση
  • Δυναμική εξατομίκευση περιεχομένου
  • Συμπεριφορική στόχευση
  • Αυτοματοποίηση της εξυπηρέτησης πελατών
  • Αξιολόγηση Leads και μετατροπή σε πωλήσεις
  • Χρήση Τ.Ν. στη δημιουργία περιεχομένου
  • Παρακολούθηση και ανάλυση της κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης
  • Social Media Listening με Τ.Ν.
  • Βελτιστοποίηση μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
  • Προγραμματισμένη διαφήμιση
  • Στρατηγικές επαναστόχευσης με Τ.Ν.

Διδακτική Ενότητα IIIΜελέτες περιπτώσεων και ιστορίες επιτυχίας

  • Παρουσίαση παραδειγμάτων επιχειρήσεων που εφαρμόζουν με επιτυχία την Τ.Ν. στο ψηφιακό μάρκετινγκ

Εισηγητής   

Ο Χρήστος Βασιλόπουλος διαθέτει 24 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας στον χώρο του digital marketing και business growth, καθώς και 3 χρόνια εξειδίκευση στο business coaching

Εκπαιδευτικά, έχει πολυετείς συνεργασίες με πολυεθνικές, εκδοτικούς οργανισμούς, κολλέγια, επιχειρήσεις τουρισμού, ΜΚΟ, κοιτίδες επιχειρηματικότητας, επιχειρήσεις τεχνολογίας, φαρμακευτικές, F&B, καλλυντικών, κ.ά. στους τομείς της στρατηγικής marketing και digital marketing (Google AdsSEOSocialSEM). Ίδρυσε το πρώτο elearning στην Ελλάδα για θέματα Digital Marketing (2012), και το 2021 δημιούργησε το εξειδικευμένο Πλήρες WooCommerce και SEO Elearning Course.

Σε επίπεδο business coaching συνεργάζεται με στελέχη επιχειρήσεων προκειμένου να εντοπιστούν τα εμπόδια προς τον επιθυμητό στόχο, και να επιλυθούν. Είναι Certified Professional Coach , εκπαιδευμένος από τον I.C.A. και μέλος του I.C.F (International Coaching Federation).

Είναι συγγραφέας του βιβλίου coaching «Fear This Liar» στο οποίο αναλύει 22 φόβους-εμπόδια που σταματούν κάποιον από το να πετύχει τους στόχους του.

Είναι πτυχιούχος του City College of Athens και μετεκπαιδευμένος με πλήθος εξειδικευμένων σεμιναρίων σε θέματα marketing, πωλήσεων και τεχνολογίας. Έχει διατελέσει υψηλόβαθμο στέλεχος σε επιχειρήσεις digital marketing και πληροφορικής.

Ο Χρήστος Βασιλόπουλος είναι υπεύθυνος στρατηγικής για την Groowise και την ChannelDoubler διαχειρίζεται μία ομάδα 5 ατόμων, σε διαφορετικές χώρες και συνεργάζεται με επιχειρήσεις για το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ολιστικών στρατηγικών ηλεκτρονικού εμπορίου. Ενδεικτικά αναφέρονται: ανάλυση αναγκών και αγορών, υλοποίηση και ενσωμάτωση της απαραίτητης τεχνολογίας, συμβουλευτική βελτιστοποίησης δομών και διαδικασιών και ανθρώπινων πόρων,  εκτέλεση των ενεργειών marketing (B2BB2C), βελτιστοποίηση leads και sales, καθώς και συνεχής συμβουλευτική για εύρεση νέων ευκαιριών και βελτιστοποίηση της σχέσης επένδυσης/απόδοσης. 

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

*Υποχρεωτικό πεδίο

    Υποβάλλω την Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, αφού έχω ενημερωθεί για τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

    Στο Athens International College και στο ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΔΒΜ δημιουργούμε προγράμματα ευέλικτης, ενδοεπιχειρησιακής, δια ζώσης και εξ αποστάσεως, εκπαίδευσης, τα οποία προσαρμόζουμε στις ειδικές απαιτήσεις της κάθε επιχείρησης.
    ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΑΣ ΣΗΜΕΡΑ προσφέροντας στις ομάδες σας πολύτιμες γνώσεις και εφόδια που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
    Ελάτε να συζητήσουμε τους στρατηγικούς σας στόχους και να προσαρμόσουμε τα εκπαιδευτικά προγράμματα στις ανάγκες σας!

    TOP