AI IN CUSTOMER EXPERIENCE

QUICK INFO

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Ισίδωρος Σιδερίδης 

ΔΙΑΡΚΕΙΑ
8 ΩΡΕΣ

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ & ΩΡΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ
29 & 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024
17:30-21:00

ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ
Live on-line

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΩΣ 
25 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024

................................................
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
+30 210 2114671

EARLY BIRD
320€
 έως 22/4

..........................................

NORMAL ENTRY
400€
 έως 25/4

Στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, η τεχνητή νοημοσύνη (AI) δεν αποτελεί πλέον ένα μακρινό μελλοντικό όραμα, αλλά μια ουσιαστική πραγματικότητα που επαναπροσδιορίζει τον τρόπο που οι επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με τους πελάτες τους. Η ενσωμάτωση του AI στις επιχειρηματικές διαδικασίες έχει ανοίξει νέους δρόμους για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, προσφέροντας μοναδικές ευκαιρίες για προσαρμογή, αυτοματοποίηση και βελτίωση της επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης. 

 Μερικές αλλαγές που μπορεί να επιφέρει το AI στην εμπειρία πελάτη περιλαμβάνουν: 

Αυτοματοποίηση: Το AI μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αυτοματοποίηση πολλών εργασιών που σχετίζονται με την εμπειρία πελάτη, όπως η απάντηση σε ερωτήσεις, η επίλυση προβλημάτων και η παροχή εξυπηρέτησης πελατών. Αυτό μπορεί να απελευθερώσει χρόνο και πόρους για τους υπαλλήλους, οι οποίοι μπορούν στη συνέχεια να επικεντρωθούν σε πιο σύνθετες εργασίες. 

Εξατομίκευση: Η AI μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κατανοήσει καλύτερα τις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε πιο εξατομικευμένες εμπειρίες, όπως συστάσεις προϊόντων, προσαρμοσμένες προσφορές και εξυπηρέτηση πελατών. 

Αναζήτηση και κατανόηση δεδομένων: Η AI μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάλυση μεγάλων ποσοτήτων δεδομένων σχετικά με τους πελάτες. Αυτό μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα τις τάσεις και τις συμπεριφορές των πελατών, ώστε να μπορούν να προσαρμόσουν τις εμπειρίες τους ανάλογα. 

Στόχοι του σεμιναρίου 

Το σεμινάριο αυτό στοχεύει να παρέχει μια κατανόηση του ρόλου της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη (CX) στους τομείς του marketing, των data analytics, του Voice of Customer (VoC) και του Customer Service. Συγκεκριμένα, το σεμινάριο επιδιώκει: 

Να εξηγήσει πώς το AI μετασχηματίζει τις στρατηγικές και τις τακτικές στο marketing και ειδικά στο πως μπορούμε να προσφέρουμε προσωποποιημένες εμπειρίες στους πελάτες μας. 

Το Generative AI μπορεί να λειτουργήσει και ως data analyst. Τι αλλαγές θα φέρει αυτό στη δουλειά μας και στην εμπειρία του πελάτη? 

Να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο το AI μπορεί να καταλάβει τι λέει σε φυσική γλώσσα ο πελάτης μας και να παρέχει CX metrics & KPIs, CX alerts και Voice of Customer insights.  

Να καταδείξει την εφαρμογή του AI στη βελτίωση της ποιότητας και της αποδοτικότητας του Customer Service μέσω virtual agents (bots) και υποβοήθησης του ανθρώπινου δυναμικού. 

Σε ποιούς απευθύνεται  

Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες του τομέα του marketing και της εξυπηρέτησης πελατών, αναλυτές δεδομένων, και οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να κατανοήσει την εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στην εμπειρία του πελάτη. Είναι επίσης ιδανικό για επιχειρηματίες και στελέχη που επιθυμούν να εντάξουν τεχνολογίες AI στις επιχειρήσεις τους για να ενισχύσουν την πελατειακή εμπειρία. 

Οφέλη  

Μέσω του σεμιναρίου ΑΙ in Customer Experience του Athens International College οι συμμετέχοντες θα έχουν πολλαπλά οφέλη καθώς θα είναι σε θέση να: 

- Να κατανοούν τις βασικές αρχές και τις πρακτικές εφαρμογές της AI στο marketing automation, στον εντοπισμό και την ανάλυση του Voice of Customer, και στην εξυπηρέτηση πελατών. 

- Να αναγνωρίζουν τις τάσεις και τις ευκαιρίες που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη για την αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη. 

- Να αναπτύσσουν στρατηγικές που ενσωματώνουν την AI στις διαδικασίες τους για τη βελτίωση της απόδοσης και της αποτελεσματικότητας στην επικοινωνία και την εξυπηρέτηση των πελατών. 

Μέσα από αλληλεπιδραστικές παρουσιάσεις και συζητήσεις οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για την ενσωμάτωση της τεχνητής νοημοσύνης στις στρατηγικές τους για την εμπειρία του πελάτη.  

Θεματολογία Σεμιναρίου  

Διδακτική Ενότητα 1: 

What is Customer Experience? 

What is Artificial Intelligence?  

AI in product marketing (live demo) 

CX project priorities: Measure CX with the power of AI (live demo) 

Διδακτική Ενότητα 2: 

AI & Customer 360 

AI & Customer Engagement 

AI & Loyalty 

AI & Customer Service 

Διδακτική Ενότητα 3: 

AI & data analysis 

AI ethics in CX 

The opportunity of GPT plugins 

Metaverse & AI: will it be a game changer in CX? 

Decision Intelligence: The economic impact of digital CX investments 

Διδακτική Ενότητα 4: 

The road ahead: how AI and technology is going to change our jobs, our lives and humanity 

Discussion about the future of work and skills 

Παρουσίαση  

Κατά την διάρκεια της τελευταίας διάλεξης, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν τις απόψεις τους σχετικά με το μέλλον της εργασίας και τις δεξιότητες που θα είναι απαραίτητες τα επόμενα χρόνια.  

 

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
O Ισίδωρος Σιδερίδης είναι ο CEO και συνιδρυτής της Pobuca, η οποία εξειδικεύεται στο Customer Experience & Loyalty. Είναι technology entrepreneur, σχεδόν σε όλη την επαγγελματική του πορεία, αφού ίδρυσε την δική του εταιρεία στην ηλικία των 26 ετών. Έχει ήδη λάβει για την Pobuca 2 φορές το βραβείο Microsoft Partner of the Year το 2011 και 2016. Επιπλέον, ως thought leader έχει συμμετάσχει σαν ομιλητής σε πολυάριθμα events και συνέδρια. Είναι ειδικός στο Customer Experience και σε Go-To-Market τεχνολογίες βοηθώντας  επιχειρήσεις να επιτύχουν στο τομέα των πωλήσεων, του marketing και στην εξυπηρέτηση πελάτων αξιοποιώντας όλα τα ψηφιακά και φυσικά διαθέσιμα κανάλια. Τέλος, διατηρεί το πετυχημένο newsletter “The Impact of AI” με 3000 συνδρομητές από Ελλάδα και εξωτερικό. 

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία σας, προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί σας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τo σεμινάριο.

Εναλλακτικά, μπορείτε να μας καλέσετε μας στο +30 210 2114671.

Θα χαρούμε πολύ να σας ενημερώσουμε!

    Υποβάλλω την Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος, αφού έχω ενημερωθεί για τους Όρους Χρήσης και την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

    Στο Athens International College και στο ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΔΒΜ δημιουργούμε προγράμματα ευέλικτης, ενδοεπιχειρησιακής, δια ζώσης και εξ αποστάσεως, εκπαίδευσης, τα οποία προσαρμόζουμε στις ειδικές απαιτήσεις της κάθε επιχείρησης.
    ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΑΣ ΣΗΜΕΡΑ προσφέροντας στις ομάδες σας πολύτιμες γνώσεις και εφόδια που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας.
    Ελάτε να συζητήσουμε τους στρατηγικούς σας στόχους και να προσαρμόσουμε τα εκπαιδευτικά προγράμματα στις ανάγκες σας!

    TOP